Berács József et al. The role and determinants of electronic commerce and on-line advertising within corporate activity. (2003) ACTA OECONOMICA 0001-6373 1588-2659 53 4 401-427
[Idézéskapcsolat:27006997]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
27006997
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Megjegyzés
Hivatkozás: 403. oldalon
Aktív cédulák
0
Régi időbélyeg
2018-09-13T11:57:09.000+0000
Törölt
Nem
Régi azonosító
17006997
Utolsó módosítás
2018-10-11T14:44:11.716+0000
Létrehozás dátuma
2017-12-16T08:46:11.000+0000
Láttamozva
2017-12-16T08:50:04.000+0000
Láttamozó
Lőrinczi Erzsébet (BCE admin 5)
Közlemény
Nemeslaki András et al. E-business modellek: Stratégiai sikertényezők. (2002) HARVARD BUSINESSMANAGER: KORSZERŰ MENEDZSMENT ELMÉLET ÉS MEGVALÓSÍTÁS 1419-2519 4 2 63-77
Közlemény MTMT azonosítója
1891779
Kapcsolódó cikk
Berács József et al. The role and determinants of electronic commerce and on-line advertising within corporate activity. (2003) ACTA OECONOMICA 0001-6373 1588-2659 53 4 401-427
Idézőközlemény MTMT azonosítója
2150991
Eredet
Scopus-RIS
Független
Igen
Független OK
Nem
Link
/api/citation/27006997
Címke
Berács József et al. The role and determinants of electronic commerce and on-line advertising within corporate activity. (2003) ACTA OECONOMICA 0001-6373 1588-2659 53 4 401-427
2020-09-24 01:27