Móré Mariann. A munkahelyi tanulás eredményének hasznosítása oktatási keretekben. (2013) A VIRTUÁLIS INTÉZET KÖZÉP-EURÓPA KUTATÁSÁRA KÖZLEMÉNYEI 2062-1396 5 1 81-85
[Idézéskapcsolat:26843066]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
26843066
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Régi időbélyeg
2017-09-29T14:19:34.000+0000
Törölt
Nem
Régi azonosító
16843066
Utolsó módosítás
2018-10-16T14:24:59.767+0000
Létrehozás dátuma
2017-09-29T14:19:15.000+0000
Közlemény
Takács-Miklósi Márta et al. Andragógus hallgatók és a minőségügy. (2010) FELNŐTTKÉPZÉS: A NEMZETI FELNŐTTKÉPZÉSI INTÉZET FOLYÓIRATA 1785-1858 8 3 57-59
Közlemény MTMT azonosítója
2096223
Kapcsolódó cikk
Móré Mariann et al. A munkahelyi tanulás eredményének hasznosítása oktatási keretekben. (2013) A VIRTUÁLIS INTÉZET KÖZÉP-EURÓPA KUTATÁSÁRA KÖZLEMÉNYEI 2062-1396 5 1 81-85
Idézőközlemény MTMT azonosítója
24281492
Eredet
kézi felvitel
Független
Igen
Független OK
Kontextus
Jelen tanulmány szempontjából a hallgatói státusz szerinti haszon kérdését emeljük ki, s itt elsősorban a felsőoktatási keretekben érvényesíthető előzetes tudáselismerés kérdéskörére fókuszálunk. A különböző tanulási utakon megszerzett tudás elfogadását Magyarországon a Tempus Közalapítvány támogatásával készült vizsgálat (Vámosi 2010) tárta fel.
Link
/api/citation/26843066
Címke
Móré Mariann. A munkahelyi tanulás eredményének hasznosítása oktatási keretekben. (2013) A VIRTUÁLIS INTÉZET KÖZÉP-EURÓPA KUTATÁSÁRA KÖZLEMÉNYEI 2062-1396 5 1 81-85
2020-10-29 11:41