Móré Mariann. A munkahelyi tanulás eredményének hasznosítása oktatási keretekben. (2013) A VIRTUÁLIS INTÉZET KÖZÉP-EURÓPA KUTATÁSÁRA KÖZLEMÉNYEI 2062-1396 5 1 81-85
[Citation relation:26843066]

Object type
Citation
Id
26843066
Status
Published
Published
Yes
Unhandled tickets
0
Old Timestamp
2017-09-29T14:19:34.000+0000
Deleted
No
Old Id
16843066
Last modified
2018-10-16T14:24:59.767+0000
Created
2017-09-29T14:19:15.000+0000
Publication
Takács-Miklósi Márta et al. Andragógus hallgatók és a minőségügy. (2010) FELNŐTTKÉPZÉS: A NEMZETI FELNŐTTKÉPZÉSI INTÉZET FOLYÓIRATA 1785-1858 8 3 57-59
Publication MTMT ID
2096223
Related
Móré Mariann et al. A munkahelyi tanulás eredményének hasznosítása oktatási keretekben. (2013) A VIRTUÁLIS INTÉZET KÖZÉP-EURÓPA KUTATÁSÁRA KÖZLEMÉNYEI 2062-1396 5 1 81-85
Citing publication MTMT ID
24281492
Source
kézi felvitel
External citation
Yes
External citation OK
Context
Jelen tanulmány szempontjából a hallgatói státusz szerinti haszon kérdését emeljük ki, s itt elsősorban a felsőoktatási keretekben érvényesíthető előzetes tudáselismerés kérdéskörére fókuszálunk. A különböző tanulási utakon megszerzett tudás elfogadását Magyarországon a Tempus Közalapítvány támogatásával készült vizsgálat (Vámosi 2010) tárta fel.
Link
/api/citation/26843066
Label
Móré Mariann. A munkahelyi tanulás eredményének hasznosítása oktatási keretekben. (2013) A VIRTUÁLIS INTÉZET KÖZÉP-EURÓPA KUTATÁSÁRA KÖZLEMÉNYEI 2062-1396 5 1 81-85
2020-09-29 13:21