Kenesei Zsófia. A kiskereskedelem lehetőségei a vásárlók bolthűségének megtartásában. (2002) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 33 2 20-28
[Idézéskapcsolat:26659579]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
26659579
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Régi időbélyeg
2017-06-29T13:25:20.000+0000
Törölt
Nem
Régi azonosító
16659579
Utolsó módosítás
2018-10-16T12:38:58.316+0000
Létrehozás dátuma
2017-06-29T13:24:28.000+0000
Közlemény
Agárdi Irma et al. Az élelmiszer-kiskereskedelem szerkezeti változásai és kialakult vállalatcsoportok Magyarországon. (2000) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 34 3 8-14
Közlemény MTMT azonosítója
1341095
Kapcsolódó cikk
Kenesei Zsófia. A kiskereskedelem lehetőségei a vásárlók bolthűségének megtartásában. (2002) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 33 2 20-28
Idézőközlemény MTMT azonosítója
2165575
Eredet
Matarka
Független
Igen
Független OK
Nem
Link
/api/citation/26659579
Címke
Kenesei Zsófia. A kiskereskedelem lehetőségei a vásárlók bolthűségének megtartásában. (2002) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 33 2 20-28
2020-08-09 08:40