Balló Zsófia. A kereskedelmi márkás termékek további növekedésének fogyasztói befolyásoló tényezői a magyarországi napi fogyasztási cikkek piacán. (2009) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 2009 4 59-68
[Idézéskapcsolat:26658341]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
26658341
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Régi időbélyeg
2017-06-28T14:27:57.000+0000
Törölt
Nem
Régi azonosító
16658341
Utolsó módosítás
2018-10-16T12:38:58.316+0000
Létrehozás dátuma
2017-06-28T14:27:37.000+0000
Duplumellenőrzés
2020-02-18T10:20:35.265+0000
Utolsó duplumkeresés
2020-02-18T10:20:35.265+0000
Közlemény
Bauer András et al. Az élelmiszerkereskedelem fejlődési irányai az Európai Unióban. (2000) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 34 3 4-7
Közlemény MTMT azonosítója
1341096
Kapcsolódó cikk
Balló Zsófia. A kereskedelmi márkás termékek további növekedésének fogyasztói befolyásoló tényezői a magyarországi napi fogyasztási cikkek piacán. (2009) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 2009 4 59-68
Idézőközlemény MTMT azonosítója
1689014
Eredet
kézi felvitel
Független
Igen
Független OK
Nem
Link
/api/citation/26658341
Címke
Balló Zsófia. A kereskedelmi márkás termékek további növekedésének fogyasztói befolyásoló tényezői a magyarországi napi fogyasztási cikkek piacán. (2009) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 2009 4 59-68
2020-08-09 01:16