Kenesei Zsófia. Az árakciók szerepe és helye a kiskereskedelemben. (2001) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 35 5-6 91-97
[Idézéskapcsolat:26658186]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
26658186
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Régi időbélyeg
2017-06-28T12:32:26.000+0000
Törölt
Nem
Régi azonosító
16658186
Utolsó módosítás
2018-10-16T12:38:58.316+0000
Létrehozás dátuma
2017-06-28T12:31:49.000+0000
Közlemény
Bauer András et al. Az élelmiszerkereskedelem fejlődési irányai az Európai Unióban. (2000) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 34 3 4-7
Közlemény MTMT azonosítója
1341096
Kapcsolódó cikk
Kenesei Zsófia. Az árakciók szerepe és helye a kiskereskedelemben. (2001) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 35 5-6 91-97
Idézőközlemény MTMT azonosítója
2165568
Eredet
Matarka
Független
Igen
Független OK
Nem
Link
/api/citation/26658186
Címke
Kenesei Zsófia. Az árakciók szerepe és helye a kiskereskedelemben. (2001) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 35 5-6 91-97
2020-08-09 01:36