Horváth Á et al. Az „új fogyasztó” magatartásjellemzői az élelmiszerek piacán – az egészség- és időtudatosság tendenciái. (2005) Megjelent: Marketingoktatás és kutatás a változó Európai Unióban pp. 108-119
[Idézéskapcsolat:26657942]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
26657942
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Régi időbélyeg
2017-06-28T12:29:17.000+0000
Törölt
Nem
Régi azonosító
16657942
Utolsó módosítás
2018-10-17T17:04:14.744+0000
Létrehozás dátuma
2017-06-28T10:44:54.000+0000
Közlemény
Agárdi Irma et al. Az élelmiszer-kiskereskedelem szerkezeti változásai és kialakult vállalatcsoportok Magyarországon. (2000) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 34 3 8-14
Közlemény MTMT azonosítója
1341095
Kapcsolódó cikk
Horváth Á et al. Az „új fogyasztó” magatartásjellemzői az élelmiszerek piacán – az egészség- és időtudatosság tendenciái. (2005) Megjelent: Marketingoktatás és kutatás a változó Európai Unióban pp. 108-119
Idézőközlemény MTMT azonosítója
1163009
Eredet
kézi felvitel
Független
Igen
Független OK
Nem
Link
/api/citation/26657942
Címke
Horváth Á et al. Az „új fogyasztó” magatartásjellemzői az élelmiszerek piacán – az egészség- és időtudatosság tendenciái. (2005) Megjelent: Marketingoktatás és kutatás a változó Európai Unióban pp. 108-119
2020-08-07 18:30