{ "labelLang" : "hun", "responseDate" : "2024-03-29 16:33", "content" : { "otype" : "Citation", "mtid" : 26552014, "status" : "APPROVED", "published" : true, "unhandledTickets" : 0, "oldTimestamp" : "2017-05-04T22:53:32.000+0000", "deleted" : false, "oldId" : 16552014, "lastModified" : "2018-10-17T17:08:29.029+0000", "created" : "2017-05-04T22:53:05.000+0000", "adminApproved" : "2017-05-04T22:53:32.000+0000", "adminApprover" : { "otype" : "Admin", "mtid" : 10035832, "link" : "/api/admin/10035832", "label" : "Pergéné Szabó Enikő (admin5)", "familyName" : "Pergéné Szabó", "givenName" : "Enikő", "published" : true, "oldId" : 10035832, "snippet" : true }, "publication" : { "otype" : "BookChapter", "mtid" : 2237584, "link" : "/api/publication/2237584", "label" : "Pribula László. A reklám és a fogyasztóvédelem fejlődésének két eltérő útja. (2009) Megjelent: Kihívások és lehetőségek napjaink magánjogában pp. 365-378", "core" : true, "citation" : false, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000303, "link" : "/api/subtype/10000303", "label" : "Szaktanulmány (Könyvrészlet)", "name" : "Szaktanulmány", "nameEng" : "Study", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "listPosition" : 219, "published" : true, "oldId" : 10000303, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "title" : "A reklám és a fogyasztóvédelem fejlődésének két eltérő útja", "publishedAt" : [ ], "publishedYear" : 2009, "identifiers" : [ ], "foreignEdition" : false, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : true, "conferencePublication" : false, "published" : true, "oldId" : 2237584, "snippet" : true }, "publicationMtid" : 2237584, "related" : { "otype" : "BookChapter", "mtid" : 3005653, "link" : "/api/publication/3005653", "label" : "Pázmándi Kinga. Kereskedelmi kommunikáció és fogyasztóvédelem: a fogyasztó verseny- és reklámjogi védelme. (2015) Megjelent: MULTIDISZCIPLINÁRIS KIHÍVÁSOK, SOKSZÍNŰ VÁLASZOK 5. kötet 3. rész. pp. 153-164", "core" : true, "citation" : true, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000312, "link" : "/api/subtype/10000312", "label" : "Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)", "name" : "Konferenciaközlemény", "nameEng" : "Conference paper", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "listPosition" : 228, "published" : true, "oldId" : 10000312, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "title" : "Kereskedelmi kommunikáció és fogyasztóvédelem", "publishedAt" : [ ], "pageLength" : 11, "publishedYear" : 2015, "identifiers" : [ ], "foreignEdition" : false, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : true, "conferencePublication" : true, "nationalOrigin" : true, "published" : true, "oldId" : 3005653, "snippet" : true }, "relatedMtid" : 3005653, "source" : "kézi felvitel", "externalCitation" : true, "externalCitationOK" : false, "mentionCount" : 1, "link" : "/api/citation/26552014", "label" : "Pázmándi Kinga. Kereskedelmi kommunikáció és fogyasztóvédelem: a fogyasztó verseny- és reklámjogi védelme. (2015) Megjelent: MULTIDISZCIPLINÁRIS KIHÍVÁSOK, SOKSZÍNŰ VÁLASZOK 5. kötet 3. rész. pp. 153-164", "template" : "