Herendy Csilla et al. Településmarketing az információs társadalomban.. (2008) ISBN:9789639753105
[Idézéskapcsolat:26515597]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
26515597
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Régi időbélyeg
2017-04-28T10:18:28.000+0000
Törölt
Nem
Régi azonosító
16515597
Utolsó módosítás
2017-04-28T10:18:28.000+0000
Létrehozás dátuma
2017-04-28T09:57:15.000+0000
Duplumellenőrzés
2019-10-22T14:25:15.354+0000
Utolsó duplumkeresés
2019-10-22T14:25:15.354+0000
Közlemény
Budai Balázs. Kormányzati szerepvállalás. (2002) Megjelent: E-government avagy Kormányzati és önkormányzati kihívások az on-line demokrácia korában pp. 201-252
Közlemény MTMT azonosítója
3216394
Kapcsolódó cikk
Herendy Csilla et al. Településmarketing az információs társadalomban.. (2008) ISBN:9789639753105
Idézőközlemény MTMT azonosítója
1715909
Eredet
kézi felvitel
Független
Igen
Független OK
Nem
Link
/api/citation/26515597
Címke
Herendy Csilla et al. Településmarketing az információs társadalomban.. (2008) ISBN:9789639753105
2020-08-09 16:45