Balló Zsófia. A HAZAI KERESKEDELMI MÁRKÁK VÁSÁRLÓI MAGATARTÁSÁT BEFOLYÁSOLÓ TÉNYEZ Ő INEK VIZSGÁLATA A NAPI FOGYASZTÁSI CIKKEK PIACÁN. (2013)
[Citation relation:26451484]

Object type
Citation
Id
26451484
Status
Published
Published
Yes
Unhandled tickets
0
Old Timestamp
2017-06-06T12:05:10.000+0000
Deleted
No
Old Id
16451484
Last modified
2017-06-06T12:05:10.000+0000
Created
2017-03-05T17:59:40.000+0000
Admin approved at
2017-06-06T12:05:10.000+0000
Admin approved by
Zoltán Sándor Kovács (BCE admin 5 - INAKTÍV)
Publication
Bauer András et al. Az élelmiszerkereskedelem fejlődési irányai az Európai Unióban. (2000) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 34 3 4-7
Publication MTMT ID
1341096
Related
Balló Zsófia. A HAZAI KERESKEDELMI MÁRKÁK VÁSÁRLÓI MAGATARTÁSÁT BEFOLYÁSOLÓ TÉNYEZ Ő INEK VIZSGÁLATA A NAPI FOGYASZTÁSI CIKKEK PIACÁN. (2013)
Citing publication MTMT ID
26451484
Source
kézi felvitel
External citation
Yes
External citation OK
Link
/api/citation/26451484
Label
Balló Zsófia. A HAZAI KERESKEDELMI MÁRKÁK VÁSÁRLÓI MAGATARTÁSÁT BEFOLYÁSOLÓ TÉNYEZ Ő INEK VIZSGÁLATA A NAPI FOGYASZTÁSI CIKKEK PIACÁN. (2013)
2020-09-22 04:16