Balló Zsófia. A HAZAI KERESKEDELMI MÁRKÁK VÁSÁRLÓI MAGATARTÁSÁT BEFOLYÁSOLÓ TÉNYEZ Ő INEK VIZSGÁLATA A NAPI FOGYASZTÁSI CIKKEK PIACÁN. (2013)
[Idézéskapcsolat:26451484]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
26451484
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Régi időbélyeg
2017-06-06T12:05:10.000+0000
Törölt
Nem
Régi azonosító
16451484
Utolsó módosítás
2017-06-06T12:05:10.000+0000
Létrehozás dátuma
2017-03-05T17:59:40.000+0000
Láttamozva
2017-06-06T12:05:10.000+0000
Láttamozó
Kovács Zoltán Sándor (BCE admin 5 - INAKTÍV)
Közlemény
Bauer András et al. Az élelmiszerkereskedelem fejlődési irányai az Európai Unióban. (2000) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 34 3 4-7
Kapcsolódó cikk
Balló Zsófia. A HAZAI KERESKEDELMI MÁRKÁK VÁSÁRLÓI MAGATARTÁSÁT BEFOLYÁSOLÓ TÉNYEZ Ő INEK VIZSGÁLATA A NAPI FOGYASZTÁSI CIKKEK PIACÁN. (2013)
Idézőközlemény MTMT azonosítója
26451484
Eredet
kézi felvitel
Független
Igen
Független OK
Link
/api/citation/26451484
Címke
Balló Zsófia. A HAZAI KERESKEDELMI MÁRKÁK VÁSÁRLÓI MAGATARTÁSÁT BEFOLYÁSOLÓ TÉNYEZ Ő INEK VIZSGÁLATA A NAPI FOGYASZTÁSI CIKKEK PIACÁN. (2013)
2020-08-04 19:29