Kurucz Adrienn. AZ INGATLANFEJLESZTÉS, AZ ÜZLETI FORMA ÉS MÉRET SZE REPE A MAGYAR KISKERESKEDELEMBEN. (2012)
[Idézéskapcsolat:26369990]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
26369990
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Régi időbélyeg
2017-06-06T12:05:53.000+0000
Törölt
Nem
Régi azonosító
16369990
Utolsó módosítás
2017-06-06T12:05:53.000+0000
Létrehozás dátuma
2017-02-11T09:29:17.000+0000
Láttamozva
2017-06-06T12:05:53.000+0000
Láttamozó
Kovács Zoltán Sándor (BCE admin 5 - INAKTÍV)
Közlemény
Agárdi Irma et al. Az élelmiszer-kiskereskedelem szerkezeti változásai és kialakult vállalatcsoportok Magyarországon. (2000) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 34 3 8-14
Közlemény MTMT azonosítója
1341095
Kapcsolódó cikk
Kurucz Adrienn. AZ INGATLANFEJLESZTÉS, AZ ÜZLETI FORMA ÉS MÉRET SZE REPE A MAGYAR KISKERESKEDELEMBEN. (2012)
Idézőközlemény MTMT azonosítója
26369990
Eredet
kézi felvitel
Független
Igen
Független OK
Link
/api/citation/26369990
Címke
Kurucz Adrienn. AZ INGATLANFEJLESZTÉS, AZ ÜZLETI FORMA ÉS MÉRET SZE REPE A MAGYAR KISKERESKEDELEMBEN. (2012)
2020-08-11 15:24