Balló Zsófia. A HAZAI KERESKEDELMI MÁRKÁK VÁSÁRLÓI MAGATARTÁSÁT BEFOLYÁSOLÓ TÉNYEZ Ő INEK VIZSGÁLATA A NAPI FOGYASZTÁSI CIKKEK PIACÁN. (2013)
[Idézéskapcsolat:26364226]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
26364226
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Régi időbélyeg
2017-06-06T12:05:53.000+0000
Törölt
Nem
Régi azonosító
16364226
Utolsó módosítás
2018-10-19T17:51:57.819+0000
Létrehozás dátuma
2017-02-10T17:49:27.000+0000
Láttamozva
2017-06-06T12:05:53.000+0000
Láttamozó
Kovács Zoltán Sándor (BCE admin 5 - INAKTÍV)
Közlemény
Agárdi Irma et al. Az élelmiszer-kiskereskedelem szerkezeti változásai és kialakult vállalatcsoportok Magyarországon. (2000) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 34 3 8-14
Közlemény MTMT azonosítója
1341095
Kapcsolódó cikk
Balló Zsófia. A HAZAI KERESKEDELMI MÁRKÁK VÁSÁRLÓI MAGATARTÁSÁT BEFOLYÁSOLÓ TÉNYEZ Ő INEK VIZSGÁLATA A NAPI FOGYASZTÁSI CIKKEK PIACÁN. (2013)
Idézőközlemény MTMT azonosítója
26451484
Eredet
kézi felvitel
Független
Igen
Független OK
Link
/api/citation/26364226
Címke
Balló Zsófia. A HAZAI KERESKEDELMI MÁRKÁK VÁSÁRLÓI MAGATARTÁSÁT BEFOLYÁSOLÓ TÉNYEZ Ő INEK VIZSGÁLATA A NAPI FOGYASZTÁSI CIKKEK PIACÁN. (2013)
2020-08-09 02:26