Katarína Klimová. Acquisizione dell'italiano accademico in contesto LS e in prospettiva comparativa (modelli e analisi di abstract e incipit): Acquisition of Academic Italian as a Foreign Language: The Comparative Perspective (models and analysis of abstracts and introductions). (2016) ETUDES ROMANES DE BRNO 1803-7399 37 2 246-258
[Idézéskapcsolat:26358651]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
26358651
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Régi időbélyeg
2018-02-04T13:16:14.000+0000
Törölt
Nem
Régi azonosító
16358651
Utolsó módosítás
2018-02-04T13:16:14.000+0000
Létrehozás dátuma
2017-02-09T20:58:40.000+0000
Láttamozva
2018-02-04T13:16:14.000+0000
Láttamozó
Cora Zoltán (SZTE admin5 AAI)
Közlemény
Árvay Anett. A contrastive analysis of English and Hungarian theoretical research article introductions. (2004) IRAL-INTERNATIONAL REVIEW OF APPLIED LINGUISTICS IN LANGUAGE TEACHING 0019-042X 1613-4141 42 1 71-100
Közlemény MTMT azonosítója
2108945
Kapcsolódó cikk
Katarína Klimová. Acquisizione dell'italiano accademico in contesto LS e in prospettiva comparativa (modelli e analisi di abstract e incipit): Acquisition of Academic Italian as a Foreign Language: The Comparative Perspective (models and analysis of abstracts and introductions). (2016) ETUDES ROMANES DE BRNO 1803-7399 37 2 246-258
Idézőközlemény MTMT azonosítója
26358651
Eredet
kézi felvitel
Független
Igen
Független OK
Kontextus
248. old
Link
/api/citation/26358651
Címke
Katarína Klimová. Acquisizione dell'italiano accademico in contesto LS e in prospettiva comparativa (modelli e analisi di abstract e incipit): Acquisition of Academic Italian as a Foreign Language: The Comparative Perspective (models and analysis of abstracts and introductions). (2016) ETUDES ROMANES DE BRNO 1803-7399 37 2 246-258
2020-09-20 04:12