Réka Rátkainé. A corpus-linguistic investigation into the lexis of written E nglish EU discourse: An ESP pedagogic perspective. (2010)
[Idézéskapcsolat:26358317]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
26358317
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Megjegyzés
http://s3.amazonaws.com/academia.edu.documents/31880729/Jablonkai_dissertation_2011.pdf?AWSAccessKeyId=AKIAIWOWYYGZ2Y53UL3A&Expires=1486675579&Signature=Y3samT0nkn3GKtTLaO8q1j1GaPw%3D&response-content-disposition=inline%3B%20filename%3DA_corpus-linguistic_investigation_into_t.pdf
Aktív cédulák
0
Régi időbélyeg
2017-02-09T20:29:32.000+0000
Törölt
Nem
Régi azonosító
16358317
Utolsó módosítás
2017-02-09T20:29:32.000+0000
Létrehozás dátuma
2017-02-09T20:29:17.000+0000
Közlemény
Árvay Anett. A contrastive analysis of English and Hungarian theoretical research article introductions. (2004) IRAL-INTERNATIONAL REVIEW OF APPLIED LINGUISTICS IN LANGUAGE TEACHING 0019-042X 1613-4141 42 1 71-100
Közlemény MTMT azonosítója
2108945
Kapcsolódó cikk
Réka Rátkainé. A corpus-linguistic investigation into the lexis of written E nglish EU discourse: An ESP pedagogic perspective. (2010)
Idézőközlemény MTMT azonosítója
26358317
Eredet
kézi felvitel
Független
Igen
Független OK
Kontextus
37., 43. old
Link
/api/citation/26358317
Címke
Réka Rátkainé. A corpus-linguistic investigation into the lexis of written E nglish EU discourse: An ESP pedagogic perspective. (2010)
2020-09-26 04:41