Lee Joseph. “There's intentionality behind it…”: A genre analysis of EAP classroom lessons.. (2016) JOURNAL OF ENGLISH FOR ACADEMIC PURPOSES 1475-1585 1878-1497 23 99-112
[Idézéskapcsolat:26357956]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
26357956
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Megjegyzés
http://dx.doi.org/10.1016/j.jeap.2015.12.007
Aktív cédulák
0
Régi időbélyeg
2017-02-09T19:43:35.000+0000
Törölt
Nem
Régi azonosító
16357956
Utolsó módosítás
2017-02-09T19:43:35.000+0000
Létrehozás dátuma
2017-02-09T19:43:15.000+0000
Közlemény
Árvay Anett. A contrastive analysis of English and Hungarian theoretical research article introductions. (2004) IRAL-INTERNATIONAL REVIEW OF APPLIED LINGUISTICS IN LANGUAGE TEACHING 0019-042X 1613-4141 42 1 71-100
Közlemény MTMT azonosítója
2108945
Kapcsolódó cikk
Lee Joseph J. “There's intentionality behind it…”: A genre analysis of EAP classroom lessons.. (2016) JOURNAL OF ENGLISH FOR ACADEMIC PURPOSES 1475-1585 1878-1497 23 99-112
Idézőközlemény MTMT azonosítója
26357956
Eredet
kézi felvitel
Független
Igen
Független OK
Kontextus
2. old
Link
/api/citation/26357956
Címke
Lee Joseph. “There's intentionality behind it…”: A genre analysis of EAP classroom lessons.. (2016) JOURNAL OF ENGLISH FOR ACADEMIC PURPOSES 1475-1585 1878-1497 23 99-112
2020-09-28 05:12