Ozmen Kemal. Rhetorical analysis of the doctoral abstracts on English language teaching in Turkey. (2016) i-Manager's Journal on English Language Teaching 2249-0752 6 1 p. 25
[Idézéskapcsolat:26357722]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
26357722
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Megjegyzés
http://search.proquest.com/openview/aa3c53c5e79e7fde80672ede1d331bca/1?pq-origsite=gscholar&cbl=2030621 http://imanagerenglishlanguageteaching.blogspot.hu/2016/12/rhetorical-analysis-of-doctoral.html
Aktív cédulák
0
Régi időbélyeg
2017-11-15T13:16:18.000+0000
Törölt
Nem
Régi azonosító
16357722
Utolsó módosítás
2017-11-15T13:16:18.000+0000
Létrehozás dátuma
2017-02-09T19:14:24.000+0000
Közlemény
Árvay Anett. A contrastive analysis of English and Hungarian theoretical research article introductions. (2004) IRAL-INTERNATIONAL REVIEW OF APPLIED LINGUISTICS IN LANGUAGE TEACHING 0019-042X 1613-4141 42 1 71-100
Közlemény MTMT azonosítója
2108945
Kapcsolódó cikk
Ozmen Kemal. Rhetorical analysis of the doctoral abstracts on English language teaching in Turkey. (2016) i-Manager's Journal on English Language Teaching 2249-0752 6 1 p. 25
Idézőközlemény MTMT azonosítója
26357722
Eredet
kézi felvitel
Független
Igen
Független OK
Link
/api/citation/26357722
Címke
Ozmen Kemal. Rhetorical analysis of the doctoral abstracts on English language teaching in Turkey. (2016) i-Manager's Journal on English Language Teaching 2249-0752 6 1 p. 25
2020-09-28 03:45