Vu Le. Non-native argumentative writing by Vietnamese learners of English: A contrastive study. (2011)
[Idézéskapcsolat:26356762]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
26356762
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Megjegyzés
https://repository.library.georgetown.edu/bitstream/handle/10822/553147/hoVu.pdf;sequence=1
Aktív cédulák
0
Régi időbélyeg
2017-02-09T18:04:11.000+0000
Törölt
Nem
Régi azonosító
16356762
Utolsó módosítás
2017-02-09T18:04:11.000+0000
Létrehozás dátuma
2017-02-09T17:38:42.000+0000
Közlemény
Árvay Anett. A contrastive analysis of English and Hungarian theoretical research article introductions. (2004) IRAL-INTERNATIONAL REVIEW OF APPLIED LINGUISTICS IN LANGUAGE TEACHING 0019-042X 1613-4141 42 1 71-100
Közlemény MTMT azonosítója
2108945
Kapcsolódó cikk
Vu Le. Non-native argumentative writing by Vietnamese learners of English: A contrastive study. (2011)
Idézőközlemény MTMT azonosítója
26356762
Eredet
kézi felvitel
Független
Igen
Független OK
Kontextus
7. oldal
Link
/api/citation/26356762
Címke
Vu Le. Non-native argumentative writing by Vietnamese learners of English: A contrastive study. (2011)
2020-09-26 03:35