{ "labelLang" : "hun", "responseDate" : "2024-03-29 13:28", "content" : { "otype" : "Citation", "mtid" : 26308494, "status" : "APPROVED", "published" : true, "unhandledTickets" : 0, "oldTimestamp" : "2017-01-18T11:31:02.000+0000", "deleted" : false, "oldId" : 16308494, "lastModified" : "2018-10-11T07:23:46.460+0000", "created" : "2017-01-18T11:30:45.000+0000", "publication" : { "otype" : "JournalArticle", "mtid" : 2041889, "link" : "/api/publication/2041889", "label" : "Herzog Csilla et al. Hol tart a hazai médiaoktatás?: A tizenévesek médiaműveltségének empirikus vizsgálata a tudatos médiahasználat és kritikus médiafogyasztás vonatkozásában.. (2011) OKTATÁS-INFORMATIKA 2061-179X 2061-1870 3-4 p. 15", "core" : true, "citation" : false, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 24, "link" : "/api/publicationtype/24", "label" : "Folyóiratcikk", "code" : 24, "otypeName" : "JournalArticle", "listPosition" : 1, "published" : true, "oldId" : 24, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 1134514, "link" : "/api/subtype/1134514", "label" : "Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)", "name" : "Összefoglaló cikk", "nameEng" : "Survey paper", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 24, "link" : "/api/publicationtype/24", "label" : "Folyóiratcikk", "code" : 24, "otypeName" : "JournalArticle", "listPosition" : 1, "published" : true, "oldId" : 24, "snippet" : true }, "listPosition" : 102, "published" : true, "oldId" : 1134514, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "title" : "Hol tart a hazai médiaoktatás?", "identifiers" : [ { "otype" : "PublicationIdentifier", "mtid" : 560144, "link" : "/api/publicationidentifier/560144", "label" : "Teljes dokumentum: http://www.oktatas-informatika.hu/2012/07/herczog-csilla-racsko-reka-hol-tart-a-hazai-mediaoktatas-a-tizenevesek-mediamuveltsegenek-empirikus-vizsgalata-a-tudatos-mediahasznalat-es-kritikus-mediafogyasztas-vonatkozasaban/", "source" : { "otype" : "PlainSource", "mtid" : 39, "link" : "/api/publicationsource/39", "label" : "Teljes dokumentum", "type" : { "otype" : "PublicationSourceType", "mtid" : 10006, "link" : "/api/publicationsourcetype/10006", "label" : "Link", "mayHaveOa" : true, "published" : true, "snippet" : true }, "name" : "Teljes dokumentum", "linkPattern" : "@@@", "publiclyVisible" : true, "published" : true, "oldId" : 39, "snippet" : true }, "oaFree" : false, "validState" : "NO", "idValue" : "http://www.oktatas-informatika.hu/2012/07/herczog-csilla-racsko-reka-hol-tart-a-hazai-mediaoktatas-a-tizenevesek-mediamuveltsegenek-empirikus-vizsgalata-a-tudatos-mediahasznalat-es-kritikus-mediafogyasztas-vonatkozasaban/", "published" : false, "oldId" : 345613, "snippet" : true } ], "journal" : { "otype" : "Journal", "mtid" : 10014211, "link" : "/api/journal/10014211", "label" : "OKTATÁS-INFORMATIKA 2061-179X 2061-1870", "pIssn" : "2061-179X", "eIssn" : "2061-1870", "reviewType" : "REVIEWED", "noIF" : true, "sciIndexed" : false, "scopusIndexed" : false, "lang" : "HUNGARIAN", "hungarian" : true, "published" : true, "oldId" : 10014211, "snippet" : true }, "volume" : "3-4", "publishedAt" : [ ], "publishedYear" : 2011, "foreignEdition" : false, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : true, "conferencePublication" : false, "nationalOrigin" : true, "published" : true, "oldId" : 2041889, "snippet" : true }, "publicationMtid" : 2041889, "related" : { "otype" : "JournalArticle", "mtid" : 3163251, "link" : "/api/publication/3163251", "label" : "Tóth-Mózer Szilvia et al. A digitális kompetencia kognitív dimenziója és összefüggésrendszere egy empirikus kutatás tükrében. (2016) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 116 2 121-150", "core" : true, "citation" : true, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 24, "link" : "/api/publicationtype/24", "label" : "Folyóiratcikk", "code" : 24, "otypeName" : "JournalArticle", "listPosition" : 1, "published" : true, "oldId" : 24, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000059, "link" : "/api/subtype/10000059", "label" : "Szakcikk (Folyóiratcikk)", "name" : "Szakcikk", "nameEng" : "Article", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 24, "link" : "/api/publicationtype/24", "label" : "Folyóiratcikk", "code" : 24, "otypeName" : "JournalArticle", "listPosition" : 1, "published" : true, "oldId" : 24, "snippet" : true }, "listPosition" : 101, "published" : true, "oldId" : 10000059, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "title" : "A digitális kompetencia kognitív dimenziója és összefüggésrendszere egy empirikus kutatás tükrében", "identifiers" : [ { "otype" : "PublicationIdentifier", "mtid" : 1160795, "link" : "/api/publicationidentifier/1160795", "label" : "DOI: 10.17670/MPed.2016.2.121", "source" : { "otype" : "PlainSource", "mtid" : 6, "link" : "/api/publicationsource/6", "label" : "DOI", "type" : { "otype" : "PublicationSourceType", "mtid" : 10001, "link" : "/api/publicationsourcetype/10001", "label" : "DOI", "mayHaveOa" : true, "published" : true, "snippet" : true }, "name" : "DOI", "nameEng" : "DOI", "linkPattern" : "https://doi.org/@@@", "publiclyVisible" : true, "published" : true, "oldId" : 6, "snippet" : true }, "oaType" : "GOLD", "oaFree" : false, "validState" : "NO", "idValue" : "10.17670/MPed.2016.2.121", "published" : false, "oldId" : 1518416, "snippet" : true } ], "journal" : { "otype" : "Journal", "mtid" : 1295640, "link" : "/api/journal/1295640", "label" : "MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260", "pIssn" : "0025-0260", "reviewType" : "REVIEWED", "noIF" : true, "sciIndexed" : false, "scopusIndexed" : false, "lang" : "FOREIGN_AND_HUNGARIAN", "hungarian" : true, "published" : true, "oldId" : 1295640, "snippet" : true }, "volume" : "116", "issue" : "2", "publishedAt" : [ ], "pageLength" : 30, "publishedYear" : 2016, "foreignEdition" : false, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : true, "conferencePublication" : false, "nationalOrigin" : true, "oaLink" : "https://doi.org/10.17670%2FMPed.2016.2.121", "published" : true, "oldId" : 3163251, "snippet" : true }, "relatedMtid" : 3163251, "source" : "kézi felvitel", "externalCitation" : true, "externalCitationOK" : false, "mentionCount" : 1, "link" : "/api/citation/26308494", "label" : "Tóth-Mózer Szilvia et al. A digitális kompetencia kognitív dimenziója és összefüggésrendszere egy empirikus kutatás tükrében. (2016) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 116 2 121-150", "template" : "