{ "labelLang" : "hun", "responseDate" : "2024-03-28 20:13", "content" : { "otype" : "Citation", "mtid" : 26169673, "status" : "APPROVED", "published" : true, "unhandledTickets" : 0, "oldTimestamp" : "2017-06-06T12:05:53.000+0000", "deleted" : false, "oldId" : 16169673, "lastModified" : "2017-06-06T12:05:53.000+0000", "created" : "2016-11-19T13:11:45.000+0000", "adminApproved" : "2017-06-06T12:05:53.000+0000", "adminApprover" : { "otype" : "Admin", "mtid" : 10058552, "link" : "/api/admin/10058552", "label" : "Kovács Zoltán Sándor (BCE admin 5 - INAKTÍV)", "familyName" : "Kovács", "givenName" : "Zoltán Sándor", "published" : true, "oldId" : 10058552, "snippet" : true }, "publication" : { "otype" : "JournalArticle", "mtid" : 1341095, "link" : "/api/publication/1341095", "label" : "Agárdi Irma et al. Az élelmiszer-kiskereskedelem szerkezeti változásai és kialakult vállalatcsoportok Magyarországon. (2000) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 34 3 8-14", "core" : true, "citation" : false, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 24, "link" : "/api/publicationtype/24", "label" : "Folyóiratcikk", "code" : 24, "otypeName" : "JournalArticle", "listPosition" : 1, "published" : true, "oldId" : 24, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000059, "link" : "/api/subtype/10000059", "label" : "Szakcikk (Folyóiratcikk)", "name" : "Szakcikk", "nameEng" : "Article", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 24, "link" : "/api/publicationtype/24", "label" : "Folyóiratcikk", "code" : 24, "otypeName" : "JournalArticle", "listPosition" : 1, "published" : true, "oldId" : 24, "snippet" : true }, "listPosition" : 101, "published" : true, "oldId" : 10000059, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "title" : "Az élelmiszer-kiskereskedelem szerkezeti változásai és kialakult vállalatcsoportok Magyarországon", "identifiers" : [ { "otype" : "PublicationIdentifier", "mtid" : 15798783, "link" : "/api/publicationidentifier/15798783", "label" : "Matarka: 53471", "source" : { "otype" : "PlainSource", "mtid" : 33, "link" : "/api/publicationsource/33", "label" : "Matarka", "type" : { "otype" : "PublicationSourceType", "mtid" : 10003, "link" : "/api/publicationsourcetype/10003", "label" : "Indexelő adatbázis", "mayHaveOa" : false, "published" : true, "snippet" : true }, "name" : "Matarka", "nameEng" : "Matarka", "linkPattern" : "http://www.matarka.hu/egy-kozlemeny-oldala.php?MatarkaID=@@@", "publiclyVisible" : true, "published" : true, "oldId" : 33, "snippet" : true }, "idValue" : "53471", "published" : true, "snippet" : true } ], "journal" : { "otype" : "Journal", "mtid" : 2147603, "link" : "/api/journal/2147603", "label" : "MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349", "pIssn" : "1219-0349", "reviewType" : "REVIEWED", "noIF" : true, "sciIndexed" : false, "scopusIndexed" : false, "lang" : "HUNGARIAN", "hungarian" : true, "published" : true, "oldId" : 2147603, "snippet" : true }, "volume" : "34", "issue" : "3", "publishedAt" : [ ], "pageLength" : 7, "publishedYear" : 2000, "foreignEdition" : false, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : true, "conferencePublication" : false, "nationalOrigin" : true, "published" : true, "oldId" : 1341095, "snippet" : true }, "publicationMtid" : 1341095, "related" : { "otype" : "BookChapter", "mtid" : 26169673, "link" : "/api/publication/26169673", "label" : "Hofmeister-Tótjh Ágnes. Handel und Konsumentenverhalten im Wandel - auf der Basis der Tendenzen des ungarischen Marktes zwischen 1990 und 2005. (2007) Megjelent: Handelsforschung pp. 54-69", "core" : false, "citation" : true, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000398, "link" : "/api/subtype/10000398", "label" : "Könyvfejezet (Könyvrészlet)", "name" : "Könyvfejezet", "nameEng" : "Chapter", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "listPosition" : 220, "published" : true, "oldId" : 10000398, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10005, "link" : "/api/language/10005", "label" : "Német", "name" : "Német", "nameEng" : "German", "published" : true, "oldId" : 5, "snippet" : true } ], "title" : "Handel und Konsumentenverhalten im Wandel - auf der Basis der Tendenzen des ungarischen Marktes zwischen 1990 und 2005", "identifiers" : [ ], "publishedAt" : [ ], "publishedYear" : 2007, "foreignEdition" : true, "foreignLanguage" : true, "fullPublication" : true, "conferencePublication" : false, "nationalOrigin" : true, "published" : true, "oldId" : 16169673, "snippet" : true }, "relatedMtid" : 26169673, "source" : "kézi felvitel", "externalCitation" : true, "externalCitationOK" : null, "mentionCount" : 1, "link" : "/api/citation/26169673", "label" : "Hofmeister-Tótjh Ágnes. Handel und Konsumentenverhalten im Wandel - auf der Basis der Tendenzen des ungarischen Marktes zwischen 1990 und 2005. (2007) Megjelent: Handelsforschung pp. 54-69", "template" : "