{ "labelLang" : "hun", "responseDate" : "2024-03-29 07:08", "content" : { "otype" : "Citation", "mtid" : 26139028, "status" : "VALIDATED", "published" : true, "unhandledTickets" : 0, "oldTimestamp" : "2018-07-10T11:44:59.000+0000", "deleted" : false, "oldId" : 16139028, "lastModified" : "2020-04-16T09:46:34.153+0000", "created" : "2016-10-28T13:10:21.000+0000", "lastDuplumOK" : "2020-04-16T09:46:34.199+0000", "lastDuplumSearch" : "2020-04-16T09:46:34.199+0000", "adminApproved" : "2018-07-10T11:44:59.000+0000", "adminApprover" : { "otype" : "Admin", "mtid" : 10032014, "link" : "/api/admin/10032014", "label" : "Lőrinczi Erzsébet (BCE admin 5)", "familyName" : "Lőrinczi", "givenName" : "Erzsébet", "published" : true, "oldId" : 10032014, "snippet" : true }, "validated" : "2020-04-16T09:46:34.235+0000", "validator" : { "otype" : "Admin", "mtid" : 10032014, "link" : "/api/admin/10032014", "label" : "Lőrinczi Erzsébet (BCE admin 5)", "familyName" : "Lőrinczi", "givenName" : "Erzsébet", "published" : true, "oldId" : 10032014, "snippet" : true }, "publication" : { "otype" : "Book", "mtid" : 1849023, "link" : "/api/publication/1849023", "label" : "Gyulavári Tamás et al. A marketingkutatás alapjai: [Adat, információ, tudás]. (2012) ISBN:9789633390245", "core" : true, "citation" : true, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 23, "link" : "/api/publicationtype/23", "label" : "Könyv", "code" : 23, "otypeName" : "Book", "listPosition" : 3, "published" : true, "oldId" : 23, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000201, "link" : "/api/subtype/10000201", "label" : "Szakkönyv (Könyv)", "name" : "Szakkönyv", "nameEng" : "Monograph", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 23, "link" : "/api/publicationtype/23", "label" : "Könyv", "code" : 23, "otypeName" : "Book", "listPosition" : 3, "published" : true, "oldId" : 23, "snippet" : true }, "listPosition" : 337, "published" : true, "oldId" : 10000201, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "title" : "A marketingkutatás alapjai", "identifiers" : [ { "otype" : "PublicationIdentifier", "mtid" : 478467, "link" : "/api/publicationidentifier/478467", "label" : "ISBN: 9789633390245", "source" : { "otype" : "PlainSource", "mtid" : 122, "link" : "/api/publicationsource/122", "label" : "ISBN", "type" : { "otype" : "PublicationSourceType", "mtid" : 10002, "link" : "/api/publicationsourcetype/10002", "label" : "Egyéb", "mayHaveOa" : false, "published" : true, "snippet" : true }, "name" : "ISBN", "nameEng" : "ISBN", "linkPattern" : "https://www.worldcat.org/search?q=isbn%3A@@@", "publiclyVisible" : true, "published" : true, "oldId" : 122, "snippet" : true }, "idValue" : "9789633390245", "published" : false, "snippet" : true }, { "otype" : "PublicationIdentifier", "mtid" : 478468, "link" : "/api/publicationidentifier/478468", "label" : "BCE katalógus: 648593", "source" : { "otype" : "PlainSource", "mtid" : 75, "link" : "/api/publicationsource/75", "label" : "BCE katalógus", "type" : { "otype" : "PublicationSourceType", "mtid" : 10005, "link" : "/api/publicationsourcetype/10005", "label" : "Könyvtári katalógus", "mayHaveOa" : false, "published" : true, "snippet" : true }, "name" : "BCE katalógus", "linkPattern" : "http://hunteka.uni-corvinus.hu/record/-/record/BCEKK@@@", "publiclyVisible" : true, "published" : true, "oldId" : 75, "snippet" : true }, "oaFree" : false, "validState" : "NO", "idValue" : "648593", "published" : false, "oldId" : 524961, "snippet" : true } ], "publishedAt" : [ { "otype" : "City", "mtid" : 10003, "link" : "/api/city/10003", "label" : "Budapest, Magyarország", "partOf" : { "otype" : "Country", "mtid" : 10001, "link" : "/api/country/10001", "label" : "Magyarország", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "published" : true, "oldId" : 10005024, "snippet" : true } ], "pageLength" : 346, "publishedYear" : 2012, "foreignEdition" : false, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : true, "conferencePublication" : false, "nationalOrigin" : true, "published" : true, "oldId" : 1849023, "snippet" : true }, "publicationMtid" : 1849023, "related" : { "otype" : "BookChapter", "mtid" : 26139028, "link" : "/api/publication/26139028", "label" : "Gáti Mirkó. A kis- és középvállalati marketing értelmezési tartománya – hogyan azonosítják és jellemzik marketingtevékenységüket a hazai kis- és középvállalatok?. (2014) Megjelent: \"Marketing megújulás\" pp. 84-93", "core" : false, "citation" : true, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000312, "link" : "/api/subtype/10000312", "label" : "Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)", "name" : "Konferenciaközlemény", "nameEng" : "Conference paper", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "listPosition" : 228, "published" : true, "oldId" : 10000312, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "title" : "A kis- és középvállalati marketing értelmezési tartománya – hogyan azonosítják és jellemzik marketingtevékenységüket a hazai kis- és középvállalatok?", "identifiers" : [ { "otype" : "PublicationIdentifier", "mtid" : 11634001, "link" : "/api/publicationidentifier/11634001", "label" : "CorvinusKutatasok: 1837", "source" : { "otype" : "SwordSource", "mtid" : 94, "link" : "/api/publicationsource/94", "label" : "CorvinusKutatasok", "type" : { "otype" : "PublicationSourceType", "mtid" : 10007, "link" : "/api/publicationsourcetype/10007", "label" : "Repozitórium", "mayHaveOa" : true, "published" : true, "snippet" : true }, "name" : "CorvinusKutatasok", "linkPattern" : "http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/@@@", "publiclyVisible" : true, "published" : true, "oldId" : 94, "snippet" : true }, "validState" : "IDENTICAL", "idValue" : "1837", "published" : false, "oldId" : 13519124, "snippet" : true }, { "otype" : "PublicationIdentifier", "mtid" : 11634000, "link" : "/api/publicationidentifier/11634000", "label" : "Teljes dokumentum: https://emok.hu/tanulmany-kereso/konferenciakotetek/d349:a-kis-es-kozepvallalati-marketing-ertelmezesi-tartomanya", "source" : { "otype" : "PlainSource", "mtid" : 39, "link" : "/api/publicationsource/39", "label" : "Teljes dokumentum", "type" : { "otype" : "PublicationSourceType", "mtid" : 10006, "link" : "/api/publicationsourcetype/10006", "label" : "Link", "mayHaveOa" : true, "published" : true, "snippet" : true }, "name" : "Teljes dokumentum", "linkPattern" : "@@@", "publiclyVisible" : true, "published" : true, "oldId" : 39, "snippet" : true }, "validState" : "IDENTICAL", "idValue" : "https://emok.hu/tanulmany-kereso/konferenciakotetek/d349:a-kis-es-kozepvallalati-marketing-ertelmezesi-tartomanya", "published" : false, "oldId" : 17489469, "snippet" : true } ], "publishedAt" : [ ], "pageLength" : 10, "publishedYear" : 2014, "foreignEdition" : false, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : true, "conferencePublication" : true, "nationalOrigin" : true, "published" : true, "oldId" : 16139028, "snippet" : true }, "relatedMtid" : 26139028, "source" : "kézi felvitel", "externalCitation" : true, "externalCitationOK" : false, "mentionCount" : 1, "link" : "/api/citation/26139028", "label" : "Gáti Mirkó. A kis- és középvállalati marketing értelmezési tartománya – hogyan azonosítják és jellemzik marketingtevékenységüket a hazai kis- és középvállalatok?. (2014) Megjelent: \"Marketing megújulás\" pp. 84-93", "template" : "