María -. The effects of revenue management strategies in consumers behaviour. (2013) Megjelent: Back to Basics: consumer - centric marketing or target - centric marketing pp. 79-88
[Idézéskapcsolat:26057853]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
26057853
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Régi időbélyeg
2017-06-06T12:05:53.000+0000
Törölt
Nem
Régi azonosító
16057853
Utolsó módosítás
2017-06-06T12:05:53.000+0000
Létrehozás dátuma
2016-08-30T08:27:59.000+0000
Láttamozva
2017-06-06T12:05:53.000+0000
Láttamozó
Kovács Zoltán Sándor (BCE admin 5 - INAKTÍV)
Közlemény
Agárdi Irma et al. Az élelmiszer-kiskereskedelem szerkezeti változásai és kialakult vállalatcsoportok Magyarországon. (2000) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 34 3 8-14
Közlemény MTMT azonosítója
1341095
Kapcsolódó cikk
María -. The effects of revenue management strategies in consumers behaviour. (2013) Megjelent: Back to Basics: consumer - centric marketing or target - centric marketing pp. 79-88
Idézőközlemény MTMT azonosítója
26057853
Eredet
kézi felvitel
Független
Igen
Független OK
Link
/api/citation/26057853
Címke
María -. The effects of revenue management strategies in consumers behaviour. (2013) Megjelent: Back to Basics: consumer - centric marketing or target - centric marketing pp. 79-88
2020-08-13 00:10