Földi Katalin. Az üzletválasztást befolyásoló tényez ı k jelent ı sége az élelmiszer-kereskedelmi versenyben. (2008) Megjelent: Évkönyv 2008 pp. 62-72
[Idézéskapcsolat:25951465]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
25951465
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Régi időbélyeg
2017-06-06T12:05:53.000+0000
Törölt
Nem
Régi azonosító
15951465
Utolsó módosítás
2017-06-06T12:05:53.000+0000
Létrehozás dátuma
2016-07-14T14:26:08.000+0000
Láttamozva
2017-06-06T12:05:53.000+0000
Láttamozó
Kovács Zoltán Sándor (BCE admin 5 - INAKTÍV)
Közlemény
Agárdi Irma et al. Az élelmiszer-kiskereskedelem szerkezeti változásai és kialakult vállalatcsoportok Magyarországon. (2000) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 34 3 8-14
Közlemény MTMT azonosítója
1341095
Kapcsolódó cikk
Földi Katalin. Az üzletválasztást befolyásoló tényez ı k jelent ı sége az élelmiszer-kereskedelmi versenyben. (2008) Megjelent: Évkönyv 2008 pp. 62-72
Idézőközlemény MTMT azonosítója
25951465
Eredet
kézi felvitel
Független
Igen
Független OK
Link
/api/citation/25951465
Címke
Földi Katalin. Az üzletválasztást befolyásoló tényez ı k jelent ı sége az élelmiszer-kereskedelmi versenyben. (2008) Megjelent: Évkönyv 2008 pp. 62-72
2020-08-07 18:36