Mészáros Katalin. A magyarországi élelmiszer - kiskereskedelmi egységek által alkalmazott kiskereskedelmi stratégiák és a potenciális fogyasztók elvárásai. (2012) Megjelent: A magyarországi élelmiszer - kiskereskedelmi egységek által alkalmazott kiskereskedelmi stratégiák és a potenciális fogyasztók ... pp. 1-78
[Idézéskapcsolat:25949726]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
25949726
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Régi időbélyeg
2017-06-06T12:05:10.000+0000
Törölt
Nem
Régi azonosító
15949726
Utolsó módosítás
2017-06-06T12:05:10.000+0000
Létrehozás dátuma
2016-07-13T17:22:11.000+0000
Láttamozva
2017-06-06T12:05:10.000+0000
Láttamozó
Kovács Zoltán Sándor (BCE admin 5 - INAKTÍV)
Közlemény
Bauer András et al. Az élelmiszerkereskedelem fejlődési irányai az Európai Unióban. (2000) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 34 3 4-7
Kapcsolódó cikk
Mészáros Katalin. A magyarországi élelmiszer - kiskereskedelmi egységek által alkalmazott kiskereskedelmi stratégiák és a potenciális fogyasztók elvárásai. (2012) Megjelent: A magyarországi élelmiszer - kiskereskedelmi egységek által alkalmazott kiskereskedelmi stratégiák és a potenciális fogyasztók ... pp. 1-78
Idézőközlemény MTMT azonosítója
25949726
Eredet
kézi felvitel
Független
Igen
Független OK
Link
/api/citation/25949726
Címke
Mészáros Katalin. A magyarországi élelmiszer - kiskereskedelmi egységek által alkalmazott kiskereskedelmi stratégiák és a potenciális fogyasztók elvárásai. (2012) Megjelent: A magyarországi élelmiszer - kiskereskedelmi egységek által alkalmazott kiskereskedelmi stratégiák és a potenciális fogyasztók ... pp. 1-78
2020-08-04 19:33