Mészáros Katalin. A KISKERESKEDELEM SZERKEZETÉNEK VÁLTOZÁSA MAGYARORSZÁGON. (2005) Megjelent: M ARKETINGOKTATÁS ÉS KUTATÁS A VÁLTOZÓ E URÓPAI U NIÓBAN pp. 526-534
[Idézéskapcsolat:25909957]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
25909957
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Régi időbélyeg
2017-06-06T12:05:53.000+0000
Törölt
Nem
Régi azonosító
15909957
Utolsó módosítás
2017-06-06T12:05:53.000+0000
Létrehozás dátuma
2016-06-22T12:42:21.000+0000
Láttamozva
2017-06-06T12:05:53.000+0000
Láttamozó
Kovács Zoltán Sándor (BCE admin 5 - INAKTÍV)
Közlemény
Agárdi Irma et al. Az élelmiszer-kiskereskedelem szerkezeti változásai és kialakult vállalatcsoportok Magyarországon. (2000) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 34 3 8-14
Közlemény MTMT azonosítója
1341095
Kapcsolódó cikk
Mészáros Katalin. A KISKERESKEDELEM SZERKEZETÉNEK VÁLTOZÁSA MAGYARORSZÁGON. (2005) Megjelent: Marketingoktatás és kutatás a változó Európai Unióban pp. 526-534
Idézőközlemény MTMT azonosítója
25909957
Eredet
kézi felvitel
Független
Igen
Független OK
Link
/api/citation/25909957
Címke
Mészáros Katalin. A KISKERESKEDELEM SZERKEZETÉNEK VÁLTOZÁSA MAGYARORSZÁGON. (2005) Megjelent: M ARKETINGOKTATÁS ÉS KUTATÁS A VÁLTOZÓ E URÓPAI U NIÓBAN pp. 526-534
2020-08-07 18:42