Horváth Ágnes. AZ ÚJ FOGYASZTÓ MAGATARTÁS JELLEMZŐI AZ ÉLELMISZEREK PIACÁN – AZ EGÉSZSÉG- ÉS IDŐTUDATOSSÁG TENDENCIÁI. (2005) Megjelent: M ARKETINGOKTATÁS ÉS KUTATÁS A VÁLTOZÓ E URÓPAI U NIÓBAN pp. 108-119
[Idézéskapcsolat:25909935]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
25909935
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Régi időbélyeg
2017-06-06T12:05:53.000+0000
Törölt
Nem
Régi azonosító
15909935
Utolsó módosítás
2017-06-06T12:05:53.000+0000
Létrehozás dátuma
2016-06-22T12:35:57.000+0000
Láttamozva
2017-06-06T12:05:53.000+0000
Láttamozó
Kovács Zoltán Sándor (BCE admin 5 - INAKTÍV)
Közlemény
Agárdi Irma et al. Az élelmiszer-kiskereskedelem szerkezeti változásai és kialakult vállalatcsoportok Magyarországon. (2000) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 34 3 8-14
Közlemény MTMT azonosítója
1341095
Kapcsolódó cikk
Horváth Ágnes et al. AZ ÚJ FOGYASZTÓ MAGATARTÁS JELLEMZŐI AZ ÉLELMISZEREK PIACÁN – AZ EGÉSZSÉG- ÉS IDŐTUDATOSSÁG TENDENCIÁI. (2005) Megjelent: Marketingoktatás és kutatás a változó Európai Unióban pp. 108-119
Idézőközlemény MTMT azonosítója
25909935
Eredet
kézi felvitel
Független
Igen
Független OK
Link
/api/citation/25909935
Címke
Horváth Ágnes. AZ ÚJ FOGYASZTÓ MAGATARTÁS JELLEMZŐI AZ ÉLELMISZEREK PIACÁN – AZ EGÉSZSÉG- ÉS IDŐTUDATOSSÁG TENDENCIÁI. (2005) Megjelent: M ARKETINGOKTATÁS ÉS KUTATÁS A VÁLTOZÓ E URÓPAI U NIÓBAN pp. 108-119
2020-08-13 05:39