Futász Réka. Analysis of theoretical research article introductions written by undergarduate students: a genre-based approach. (2006) ACTA LINGUISTICA HUNGARICA / ACTA LINGUISTICA ACADEMICA 1216-8076 1588-2624 2559-8201 53 97-116
[Idézéskapcsolat:25682027]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
25682027
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Régi időbélyeg
2017-11-15T13:14:27.000+0000
Törölt
Nem
Régi azonosító
15682027
Utolsó módosítás
2018-10-11T12:17:09.255+0000
Létrehozás dátuma
2016-05-20T22:45:52.000+0000
Láttamozva
2016-05-31T12:34:54.000+0000
Láttamozó
Cora Zoltán (SZTE admin5 AAI)
Közlemény
Árvay Anett. A contrastive analysis of English and Hungarian theoretical research article introductions. (2004) IRAL-INTERNATIONAL REVIEW OF APPLIED LINGUISTICS IN LANGUAGE TEACHING 0019-042X 1613-4141 42 1 71-100
Közlemény MTMT azonosítója
2108945
Kapcsolódó cikk
Futász Réka. Analysis of theoretical research article introductions written by undergarduate students: a genre-based approach. (2006) ACTA LINGUISTICA HUNGARICA / ACTA LINGUISTICA ACADEMICA 1216-8076 1588-2624 2560-1016 2559-8201 53 97-116
Idézőközlemény MTMT azonosítója
2268142
Eredet
kézi felvitel
Független
Igen
Független OK
Nem
Link
/api/citation/25682027
Címke
Futász Réka. Analysis of theoretical research article introductions written by undergarduate students: a genre-based approach. (2006) ACTA LINGUISTICA HUNGARICA / ACTA LINGUISTICA ACADEMICA 1216-8076 1588-2624 2559-8201 53 97-116
2020-09-28 03:33