Krisztina Károly. Author identity in English academic discourse: A comparison of expert and Hungarian EFL student writing. (2009) ACTA LINGUISTICA HUNGARICA / ACTA LINGUISTICA ACADEMICA 1216-8076 1588-2624 2560-1016 2559-8201 56 1 1-22
[Idézéskapcsolat:25659888]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
25659888
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Régi időbélyeg
2017-11-15T13:14:22.000+0000
Törölt
Nem
Régi azonosító
15659888
Utolsó módosítás
2017-11-15T13:14:22.000+0000
Létrehozás dátuma
2016-05-20T07:22:32.000+0000
Duplumellenőrzés
2020-01-02T14:48:09.617+0000
Utolsó duplumkeresés
2020-01-02T14:48:09.617+0000
Láttamozva
2016-05-31T12:36:43.000+0000
Láttamozó
Cora Zoltán (SZTE admin5 AAI)
Közlemény
Árvay Anett et al. A contrastive analysis of English and Hungarian theoretical research article introductions. (2004) IRAL-INTERNATIONAL REVIEW OF APPLIED LINGUISTICS IN LANGUAGE TEACHING 0019-042X 1613-4141 42 1 71-100
Közlemény MTMT azonosítója
2108945
Kapcsolódó cikk
Krisztina Károly. Author identity in English academic discourse: A comparison of expert and Hungarian EFL student writing. (2009) ACTA LINGUISTICA HUNGARICA / ACTA LINGUISTICA ACADEMICA 1216-8076 1588-2624 2560-1016 2559-8201 56 1 1-22
Idézőközlemény MTMT azonosítója
1196325
Eredet
WOS
Független
Igen
Független OK
Nem
Link
/api/citation/25659888
Címke
Krisztina Károly. Author identity in English academic discourse: A comparison of expert and Hungarian EFL student writing. (2009) ACTA LINGUISTICA HUNGARICA / ACTA LINGUISTICA ACADEMICA 1216-8076 1588-2624 2560-1016 2559-8201 56 1 1-22
2020-09-28 04:45