Földi Katalin. Üzletválasztást befolyásoló tényezők jelentősége az élelmiszer kiskereskedelmi horizontálsi versenyben. (2008) SZOLNOKI TUDOMÁNYOS KÖZLEMÉNYEK 1419-256X 2060-3002 XII 1-13
[Idézéskapcsolat:25597520]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
25597520
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Régi időbélyeg
2017-06-06T12:05:53.000+0000
Törölt
Nem
Régi azonosító
15597520
Utolsó módosítás
2017-06-06T12:05:53.000+0000
Létrehozás dátuma
2016-05-09T13:01:41.000+0000
Láttamozva
2017-06-06T12:05:53.000+0000
Láttamozó
Kovács Zoltán Sándor (BCE admin 5 - INAKTÍV)
Közlemény
Agárdi Irma et al. Az élelmiszer-kiskereskedelem szerkezeti változásai és kialakult vállalatcsoportok Magyarországon. (2000) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 34 3 8-14
Kapcsolódó cikk
Földi Katalin. Üzletválasztást befolyásoló tényezők jelentősége az élelmiszer kiskereskedelmi horizontálsi versenyben. (2008) SZOLNOKI TUDOMÁNYOS KÖZLEMÉNYEK 1419-256X 2060-3002 XII 1-13
Idézőközlemény MTMT azonosítója
25597520
Eredet
kézi felvitel
Független
Igen
Független OK
Link
/api/citation/25597520
Címke
Földi Katalin. Üzletválasztást befolyásoló tényezők jelentősége az élelmiszer kiskereskedelmi horizontálsi versenyben. (2008) SZOLNOKI TUDOMÁNYOS KÖZLEMÉNYEK 1419-256X 2060-3002 XII 1-13
2020-08-04 18:17