Mészáros Katalin. A magyarországi élelmiszer - kiskereskedelmi egységek által alkalmazott kiskereskedelmi stratégiák és a potenciális fogyasztók elvárásai. (2012) Megjelent: A magyarországi élelmiszer - kiskereskedelmi egységek által alkalmazott kiskereskedelmi stratégiák és a potenciális fogyasztók ... pp. 1-78
[Idézéskapcsolat:25597516]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
25597516
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Régi időbélyeg
2017-06-06T12:05:53.000+0000
Törölt
Nem
Régi azonosító
15597516
Utolsó módosítás
2017-06-06T12:05:53.000+0000
Létrehozás dátuma
2016-05-09T12:58:03.000+0000
Láttamozva
2017-06-06T12:05:53.000+0000
Láttamozó
Kovács Zoltán Sándor (BCE admin 5 - INAKTÍV)
Közlemény
Agárdi Irma et al. Az élelmiszer-kiskereskedelem szerkezeti változásai és kialakult vállalatcsoportok Magyarországon. (2000) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 34 3 8-14
Közlemény MTMT azonosítója
1341095
Kapcsolódó cikk
Mészáros Katalin. A magyarországi élelmiszer - kiskereskedelmi egységek által alkalmazott kiskereskedelmi stratégiák és a potenciális fogyasztók elvárásai. (2012) Megjelent: A magyarországi élelmiszer - kiskereskedelmi egységek által alkalmazott kiskereskedelmi stratégiák és a potenciális fogyasztók ... pp. 1-78
Idézőközlemény MTMT azonosítója
25597516
Eredet
kézi felvitel
Független
Igen
Független OK
Link
/api/citation/25597516
Címke
Mészáros Katalin. A magyarországi élelmiszer - kiskereskedelmi egységek által alkalmazott kiskereskedelmi stratégiák és a potenciális fogyasztók elvárásai. (2012) Megjelent: A magyarországi élelmiszer - kiskereskedelmi egységek által alkalmazott kiskereskedelmi stratégiák és a potenciális fogyasztók ... pp. 1-78
2020-08-15 22:14