Mészáros Katalin. Értékesítési csatornák választásának legfontosabb szempontjai az élelmiszer-kiskereskedelem területén. (2009) Megjelent: A tudomány felelőssége gazdasági válságban pp. 496-508
[Idézéskapcsolat:25597506]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
25597506
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Régi időbélyeg
2017-06-06T12:05:53.000+0000
Törölt
Nem
Régi azonosító
15597506
Utolsó módosítás
2017-06-06T12:05:53.000+0000
Létrehozás dátuma
2016-05-09T12:52:21.000+0000
Láttamozva
2017-06-06T12:05:53.000+0000
Láttamozó
Kovács Zoltán Sándor (BCE admin 5 - INAKTÍV)
Közlemény
Agárdi Irma et al. Az élelmiszer-kiskereskedelem szerkezeti változásai és kialakult vállalatcsoportok Magyarországon. (2000) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 34 3 8-14
Közlemény MTMT azonosítója
1341095
Kapcsolódó cikk
Mészáros Katalin. Értékesítési csatornák választásának legfontosabb szempontjai az élelmiszer-kiskereskedelem területén. (2009) Megjelent: A tudomány felelőssége gazdasági válságban pp. 496-508
Idézőközlemény MTMT azonosítója
25597506
Eredet
kézi felvitel
Független
Igen
Független OK
Link
/api/citation/25597506
Címke
Mészáros Katalin. Értékesítési csatornák választásának legfontosabb szempontjai az élelmiszer-kiskereskedelem területén. (2009) Megjelent: A tudomány felelőssége gazdasági válságban pp. 496-508
2020-08-10 02:07