Citation relation

Mandják Tibor. Business marketing - szervezetközi megközelítésben: Korreferátum Piskóti István „ A Business Marketing identitáda – elméleti, kutatási trendek, az innovációvezérelt modell” című tanulmányához. (2016) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 47 4 45-49

Publication:
Esse Bálint et al. Business relationships and relationships with stakeholders – Perception of Hungarian executives.. (2012) THE IMP JOURNAL 0809-7259 0809-7259 6 2 98-108
Related:
Mandják Tibor. Business marketing - szervezetközi megközelítésben: Korreferátum Piskóti István „ A Business Marketing identitáda – elméleti, kutatási trendek, az innovációvezérelt modell” című tanulmányához. (2016) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 47 4 45-49
External citation: Yes
Mentions:
1. p.47.. "Számos publikáció foglalkozik az üzleti kapcsolatok vizsgálatával (..., Esse és szerzőtársai, 2012).
2021-10-20 08:08