Almádi B. EFFECTIVE CONTENT MARKETING IN THE FOOD INDUSTRY: FUNCTIONAL FOOD ADVERTISING VIA BTL COMMUNICATION DEVICES. (2016) Megjelent: Proceedings of the 1th International Conference Contemporary Issues in the Theory and Practice of Management 2016. 479 p. pp. 13-18
[Idézéskapcsolat:25576959]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
25576959
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Régi időbélyeg
2017-02-19T23:03:17.000+0000
Törölt
Nem
Régi azonosító
15576959
Utolsó módosítás
2018-10-19T16:11:27.837+0000
Létrehozás dátuma
2016-04-25T12:29:25.000+0000
Közlemény
Horváth Ágnes. The manifestation of health-consciousness in food preference and consumption among young people according to an empiric study. (2005) GAZDÁLKODÁS 0046-5518 XLIX. 12. 98-111
Közlemény MTMT azonosítója
1671087
Kapcsolódó cikk
Almádi B et al. EFFECTIVE CONTENT MARKETING IN THE FOOD INDUSTRY: FUNCTIONAL FOOD ADVERTISING VIA BTL COMMUNICATION DEVICES. (2016) Megjelent: Proceedings of the 1th International Conference Contemporary Issues in the Theory and Practice of Management 2016. 479 p. pp. 13-18
Idézőközlemény MTMT azonosítója
25576967
Eredet
kézi felvitel
Független
Igen
Független OK
Nem
Link
/api/citation/25576959
Címke
Almádi B. EFFECTIVE CONTENT MARKETING IN THE FOOD INDUSTRY: FUNCTIONAL FOOD ADVERTISING VIA BTL COMMUNICATION DEVICES. (2016) Megjelent: Proceedings of the 1th International Conference Contemporary Issues in the Theory and Practice of Management 2016. 479 p. pp. 13-18
2020-09-25 00:17