{ "labelLang" : "hun", "responseDate" : "2024-03-28 15:18", "content" : { "otype" : "Citation", "mtid" : 25365867, "status" : "APPROVED", "published" : true, "unhandledTickets" : 0, "oldTimestamp" : "2016-02-04T12:21:21.000+0000", "deleted" : false, "oldId" : 15365867, "lastRefresh" : "2022-07-12T10:58:55.960+0000", "lastModified" : "2018-10-19T17:51:57.819+0000", "created" : "2016-01-29T16:42:28.000+0000", "publication" : { "otype" : "Thesis", "mtid" : 1341104, "link" : "/api/publication/1341104", "label" : "Agárdi Irma. Horizontális stratégiai szövetségek hatása a kiskereskedelmi vállalatok marketingstratégiájára és teljesítményére az élelmiszer- és napi cikk kiskereskedelemben [The impact of horizontal retail alliances on the marketing strategy and performance of the member firms in the Hungarian grocery retailing]. (2005)", "core" : true, "citation" : true, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 28, "link" : "/api/publicationtype/28", "label" : "Disszertáció", "code" : 28, "otypeName" : "Thesis", "listPosition" : 8, "published" : true, "oldId" : 28, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 9, "link" : "/api/subtype/9", "label" : "PhD (Disszertáció)", "name" : "PhD", "nameEng" : "PhD", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 28, "link" : "/api/publicationtype/28", "label" : "Disszertáció", "code" : 28, "otypeName" : "Thesis", "listPosition" : 8, "published" : true, "oldId" : 28, "snippet" : true }, "listPosition" : 867, "published" : true, "oldId" : 9, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, { "otype" : "Language", "mtid" : 10002, "link" : "/api/language/10002", "label" : "Angol", "name" : "Angol", "nameEng" : "English", "published" : true, "oldId" : 2, "snippet" : true } ], "title" : "Horizontális stratégiai szövetségek hatása a kiskereskedelmi vállalatok marketingstratégiájára és teljesítményére az élelmiszer- és napi cikk kiskereskedelemben [The impact of horizontal retail alliances on the marketing strategy and performance of the member firms in the Hungarian grocery retailing]", "identifiers" : [ { "otype" : "PublicationIdentifier", "mtid" : 14754953, "link" : "/api/publicationidentifier/14754953", "label" : "Corvinus PhD: 149", "source" : { "otype" : "PlainSource", "mtid" : 96, "link" : "/api/publicationsource/96", "label" : "Corvinus PhD", "type" : { "otype" : "PublicationSourceType", "mtid" : 10007, "link" : "/api/publicationsourcetype/10007", "label" : "Repozitórium", "mayHaveOa" : true, "published" : true, "snippet" : true }, "name" : "Corvinus PhD", "linkPattern" : "http://phd.lib.uni-corvinus.hu/@@@", "publiclyVisible" : true, "published" : true, "oldId" : 96, "snippet" : true }, "validState" : "NO", "idValue" : "149", "realUrl" : "http://phd.lib.uni-corvinus.hu/149", "published" : false, "oldId" : 13550591, "snippet" : true } ], "publishedAt" : [ ], "pageLength" : 245, "publishedYear" : 2005, "foreignLanguage" : true, "fullPublication" : false, "conferencePublication" : false, "nationalOrigin" : true, "published" : true, "oldId" : 1341104, "snippet" : true }, "publicationMtid" : 1341104, "related" : { "otype" : "Thesis", "mtid" : 2981537, "link" : "/api/publication/2981537", "label" : "Kemény Ildikó. A versenytársak csak egy kattintásra vannak = Competition is just a click away: Az újravásárlási és továbbajánlási szándék alakulása különböző e-kereskedelmi kategóriákban = Repurchasing and Word of Mouth Intention in the Different E-Commerce Categories. (2015)", "core" : true, "citation" : true, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 28, "link" : "/api/publicationtype/28", "label" : "Disszertáció", "code" : 28, "otypeName" : "Thesis", "listPosition" : 8, "published" : true, "oldId" : 28, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 9, "link" : "/api/subtype/9", "label" : "PhD (Disszertáció)", "name" : "PhD", "nameEng" : "PhD", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 28, "link" : "/api/publicationtype/28", "label" : "Disszertáció", "code" : 28, "otypeName" : "Thesis", "listPosition" : 8, "published" : true, "oldId" : 28, "snippet" : true }, "listPosition" : 867, "published" : true, "oldId" : 9, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "title" : "A versenytársak csak egy kattintásra vannak = Competition is just a click away", "identifiers" : [ { "otype" : "PublicationIdentifier", "mtid" : 1043395, "link" : "/api/publicationidentifier/1043395", "label" : "DOI: 10.14267/phd.2015030", "source" : { "otype" : "PlainSource", "mtid" : 6, "link" : "/api/publicationsource/6", "label" : "DOI", "type" : { "otype" : "PublicationSourceType", "mtid" : 10001, "link" : "/api/publicationsourcetype/10001", "label" : "DOI", "mayHaveOa" : true, "published" : true, "snippet" : true }, "name" : "DOI", "nameEng" : "DOI", "linkPattern" : "https://doi.org/@@@", "publiclyVisible" : true, "published" : true, "oldId" : 6, "snippet" : true }, "oaType" : "GOLD", "oaFree" : true, "validState" : "IDENTICAL", "idValue" : "10.14267/phd.2015030", "realUrl" : "https://doi.org/10.14267%2Fphd.2015030", "published" : false, "oldId" : 1265529, "snippet" : true }, { "otype" : "PublicationIdentifier", "mtid" : 1043396, "link" : "/api/publicationidentifier/1043396", "label" : "Corvinus PhD: 852", "source" : { "otype" : "PlainSource", "mtid" : 96, "link" : "/api/publicationsource/96", "label" : "Corvinus PhD", "type" : { "otype" : "PublicationSourceType", "mtid" : 10007, "link" : "/api/publicationsourcetype/10007", "label" : "Repozitórium", "mayHaveOa" : true, "published" : true, "snippet" : true }, "name" : "Corvinus PhD", "linkPattern" : "http://phd.lib.uni-corvinus.hu/@@@", "publiclyVisible" : true, "published" : true, "oldId" : 96, "snippet" : true }, "oaFree" : false, "validState" : "IDENTICAL", "idValue" : "852", "realUrl" : "http://phd.lib.uni-corvinus.hu/852", "published" : false, "oldId" : 1265528, "snippet" : true } ], "publishedAt" : [ ], "pageLength" : 220, "publishedYear" : 2015, "foreignEdition" : false, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : false, "conferencePublication" : false, "nationalOrigin" : true, "oaLink" : "https://doi.org/10.14267%2Fphd.2015030", "published" : true, "oldId" : 2981537, "snippet" : true }, "relatedMtid" : 2981537, "source" : "kézi felvitel", "externalCitation" : true, "externalCitationOK" : false, "mentionCount" : 1, "link" : "/api/citation/25365867", "label" : "Kemény Ildikó. A versenytársak csak egy kattintásra vannak = Competition is just a click away: Az újravásárlási és továbbajánlási szándék alakulása különböző e-kereskedelmi kategóriákban = Repurchasing and Word of Mouth Intention in the Different E-Commerce Categories. (2015)", "template" : "