Dib Hayan et al. Determinants of Brand Image in Social Media. (2015) International Journal of e-Education, e-Business, e-Management and e-Learning 2010-3654 5 4 180-190
[Idézéskapcsolat:25326563]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
25326563
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Régi időbélyeg
2017-06-06T12:05:53.000+0000
Törölt
Nem
Régi azonosító
15326563
Utolsó módosítás
2018-10-16T12:38:58.316+0000
Létrehozás dátuma
2016-01-21T09:24:40.000+0000
Láttamozva
2017-06-06T12:05:53.000+0000
Láttamozó
Kovács Zoltán Sándor (BCE admin 5 - INAKTÍV)
Közlemény
Agárdi Irma et al. Az élelmiszer-kiskereskedelem szerkezeti változásai és kialakult vállalatcsoportok Magyarországon. (2000) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 34 3 8-14
Közlemény MTMT azonosítója
1341095
Kapcsolódó cikk
Dib Hayan et al. Determinants of Brand Image in Social Media. (2015) International Journal of e-Education, e-Business, e-Management and e-Learning 2010-3654 5 4 180-190
Idézőközlemény MTMT azonosítója
25529621
Eredet
kézi felvitel
Független
Igen
Független OK
Link
/api/citation/25326563
Címke
Dib Hayan et al. Determinants of Brand Image in Social Media. (2015) International Journal of e-Education, e-Business, e-Management and e-Learning 2010-3654 5 4 180-190
2020-08-10 01:13