Németh Zoltán. Szubliminális reklámozás pro és kontra. (2015) Megjelent: Térhatások, hatásterek: szuggesztív környezeti kommunikáció pp. 74-89
[Idézéskapcsolat:25138557]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
25138557
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Régi időbélyeg
2016-11-13T16:28:59.000+0000
Törölt
Nem
Régi azonosító
15138557
Utolsó módosítás
2016-11-13T16:28:59.000+0000
Létrehozás dátuma
2015-11-09T18:22:36.000+0000
Láttamozva
2016-11-13T16:28:59.000+0000
Láttamozó
Klein László (ELTE PPK Psz Adm, admin)
Közlemény
Dúll A et al. A bevásárlóközpontok mint a csellengés helyei: A „hely-fogyasztás” kontextuális elemzése. (2006) MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 0025-0279 1588-2799 61 1 107-132
Közlemény MTMT azonosítója
1281293
Kapcsolódó cikk
Németh Zoltán. Szubliminális reklámozás pro és kontra. (2015) Megjelent: Térhatások, hatásterek: szuggesztív környezeti kommunikáció pp. 74-89
Idézőközlemény MTMT azonosítója
25138557
Eredet
kézi felvitel
Független
Igen
Független OK
Igen
Link
/api/citation/25138557
Címke
Németh Zoltán. Szubliminális reklámozás pro és kontra. (2015) Megjelent: Térhatások, hatásterek: szuggesztív környezeti kommunikáció pp. 74-89
2020-08-10 18:23