Nagib Callaos. Higher Education or Higher Instruction?. (2015) JOURNAL OF SYSTEMICS, CYBERNETICS AND INFORMATICS 1690-4524 13 5 17-33
[Idézéskapcsolat:25127960]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
25127960
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Régi időbélyeg
2015-12-14T12:14:10.000+0000
Törölt
Nem
Régi azonosító
15127960
Utolsó módosítás
2015-12-14T12:14:10.000+0000
Létrehozás dátuma
2015-11-03T14:57:57.000+0000
Láttamozva
2015-12-14T12:14:10.000+0000
Láttamozó
Pergéné Szabó Enikő (admin5)
Közlemény
Dani Erzsébet. From Multitasking to Knowledge with Mono/Multi/Hypermedia: An attempt to Influence Hyperattention. (2015) Megjelent: 6th International Multi-Conference on Complexity, Informatics and Cybernetics pp. 69-75
Kapcsolódó cikk
Nagib Callaos. Higher Education or Higher Instruction?. (2015) JOURNAL OF SYSTEMICS, CYBERNETICS AND INFORMATICS 1690-4524 13 5 17-33
Idézőközlemény MTMT azonosítója
25127960
Eredet
kézi felvitel
Független
Igen
Független OK
Link
/api/citation/25127960
Címke
Nagib Callaos. Higher Education or Higher Instruction?. (2015) JOURNAL OF SYSTEMICS, CYBERNETICS AND INFORMATICS 1690-4524 13 5 17-33
2020-08-07 00:46