Nagib Callaos. Higher Education or Higher Instruction?. (2015) JOURNAL OF SYSTEMICS, CYBERNETICS AND INFORMATICS 1690-4524 13 5 17-33
[Idézéskapcsolat:25127959]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
25127959
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Régi időbélyeg
2015-12-14T12:15:10.000+0000
Törölt
Nem
Régi azonosító
15127959
Utolsó módosítás
2015-12-14T12:15:10.000+0000
Létrehozás dátuma
2015-11-03T14:55:34.000+0000
Láttamozva
2015-12-14T12:15:10.000+0000
Láttamozó
Pergéné Szabó Enikő (admin5)
Közlemény
Dani Erzsébet. The HY-DE Model: An Interdisciplinary Attempt to Deal with the Phenomenon of Hyperattention. (2015) Megjelent: Keynote address pp. 40-41
Közlemény MTMT azonosítója
2872621
Kapcsolódó cikk
Nagib Callaos. Higher Education or Higher Instruction?. (2015) JOURNAL OF SYSTEMICS, CYBERNETICS AND INFORMATICS 1690-4524 13 5 17-33
Idézőközlemény MTMT azonosítója
25127959
Eredet
kézi felvitel
Független
Igen
Független OK
Link
/api/citation/25127959
Címke
Nagib Callaos. Higher Education or Higher Instruction?. (2015) JOURNAL OF SYSTEMICS, CYBERNETICS AND INFORMATICS 1690-4524 13 5 17-33
2020-08-07 17:42