Juray Tünde et al. A PLÁZÁK MINT ÚJ SZOCIÁLIS TEREK EGY HAZAI EMPIRIKUS VIZSGÁLAT TÜKRÉBEN. (2012) In: A VI. Magyar Földrajzi Konferencia, a Meriexwa nyitókonferencia és a Geográfus Doktoranduszok Országos Konferenciájának tanulmá... pp. 328-338
[Citation relation:25069463]

Object type
Citation
Id
25069463
Status
Published
Published
Yes
Unhandled tickets
0
Old Timestamp
2016-11-13T16:27:46.000+0000
Deleted
No
Old Id
15069463
Last modified
2016-11-13T16:27:46.000+0000
Created
2015-09-30T17:52:54.000+0000
Admin approved at
2016-11-13T16:27:46.000+0000
Admin approved by
László Klein (ELTE PPK Psz Adm, admin)
Publication
Dúll A et al. A bevásárlóközpontok mint a csellengés helyei: A „hely-fogyasztás” kontextuális elemzése. (2006) MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 0025-0279 1588-2799 61 1 107-132
Publication MTMT ID
1281293
Related
Juray Tünde et al. A PLÁZÁK MINT ÚJ SZOCIÁLIS TEREK EGY HAZAI EMPIRIKUS VIZSGÁLAT TÜKRÉBEN. (2012) In: Kockázat - Konfliktus - Kihívás pp. 328-338
Citing publication MTMT ID
25069463
Source
kézi felvitel
External citation
Yes
External citation OK
Yes
Link
/api/citation/25069463
Label
Juray Tünde et al. A PLÁZÁK MINT ÚJ SZOCIÁLIS TEREK EGY HAZAI EMPIRIKUS VIZSGÁLAT TÜKRÉBEN. (2012) In: A VI. Magyar Földrajzi Konferencia, a Meriexwa nyitókonferencia és a Geográfus Doktoranduszok Országos Konferenciájának tanulmá... pp. 328-338
2020-09-22 17:28