Sajtos L. A multidimensional approach to marketing performance evaluation: A study of Hungarian companies. (2006) ACTA OECONOMICA 0001-6373 1588-2659 56 1 71-102
[Idézéskapcsolat:24927345]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
24927345
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Régi időbélyeg
2018-09-14T10:20:28.000+0000
Törölt
Nem
Régi azonosító
14927345
Utolsó módosítás
2018-10-16T12:38:58.316+0000
Létrehozás dátuma
2015-07-27T14:37:51.000+0000
Láttamozva
2015-07-27T14:39:00.000+0000
Láttamozó
Vargáné Nánási Mária (BCE admin 5 - INAKTÍV)
Közlemény
Berács József et al. A privatizáció és a közvetlen külföldi tőkebefektetés hatása a hazai vállalatok marketing tevékenységére 1996-ban: ACE kutatási program /1994-1766-R/ zárótanulmánya. (1997)
Közlemény MTMT azonosítója
2205232
Kapcsolódó cikk
Sajtos L. A multidimensional approach to marketing performance evaluation: A study of Hungarian companies. (2006) ACTA OECONOMICA 0001-6373 1588-2659 56 1 71-102
Idézőközlemény MTMT azonosítója
23469233
Eredet
kézi felvitel
Független
Igen
Független OK
Nem
Link
/api/citation/24927345
Címke
Sajtos L. A multidimensional approach to marketing performance evaluation: A study of Hungarian companies. (2006) ACTA OECONOMICA 0001-6373 1588-2659 56 1 71-102
2020-08-10 05:08