Kenesei Zsófia. Vásárlói árismeret és ártudatosság. (2004) Megjelent: Marketingelmélet a gyakorlatban pp. 197-214
[Idézéskapcsolat:24922736]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
24922736
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Régi időbélyeg
2017-06-06T12:05:10.000+0000
Törölt
Nem
Régi azonosító
14922736
Utolsó módosítás
2017-06-06T12:05:10.000+0000
Létrehozás dátuma
2015-07-22T09:20:25.000+0000
Láttamozva
2017-06-06T12:05:10.000+0000
Láttamozó
Kovács Zoltán Sándor (BCE admin 5 - INAKTÍV)
Közlemény
Bauer András et al. Az élelmiszerkereskedelem fejlődési irányai az Európai Unióban. (2000) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 34 3 4-7
Közlemény MTMT azonosítója
1341096
Kapcsolódó cikk
Kenesei Zsófia. Vásárlói árismeret és ártudatosság. (2004) Megjelent: Marketingelmélet a gyakorlatban pp. 197-214
Idézőközlemény MTMT azonosítója
24922736
Eredet
kézi felvitel
Független
Igen
Független OK
Link
/api/citation/24922736
Címke
Kenesei Zsófia. Vásárlói árismeret és ártudatosság. (2004) Megjelent: Marketingelmélet a gyakorlatban pp. 197-214
2020-08-10 08:31