Kenesei Zsófia. Price knowledge and price awareness. (2004) Megjelent: Marketing theory and practice pp. 227-248
[Idézéskapcsolat:24922719]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
24922719
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Régi időbélyeg
2017-06-06T12:05:53.000+0000
Törölt
Nem
Régi azonosító
14922719
Utolsó módosítás
2018-10-17T17:04:14.744+0000
Létrehozás dátuma
2015-07-22T09:12:33.000+0000
Duplumellenőrzés
2019-05-17T10:48:11.832+0000
Utolsó duplumkeresés
2019-05-17T10:48:11.832+0000
Láttamozva
2017-06-06T12:05:53.000+0000
Láttamozó
Kovács Zoltán Sándor (BCE admin 5 - INAKTÍV)
Közlemény
Agárdi Irma et al. Az élelmiszer-kiskereskedelem szerkezeti változásai és kialakult vállalatcsoportok Magyarországon. (2000) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 34 3 8-14
Kapcsolódó cikk
Kenesei Zsófia. Price knowledge and price awareness. (2004) Megjelent: Marketing theory and practice pp. 227-248
Idézőközlemény MTMT azonosítója
2172964
Eredet
kézi felvitel
Független
Igen
Független OK
Link
/api/citation/24922719
Címke
Kenesei Zsófia. Price knowledge and price awareness. (2004) Megjelent: Marketing theory and practice pp. 227-248
2020-08-07 00:44