Alhaddad Abdullah. Does Price Awareness Matter to Brand Equity?. (2014) EUROPEAN JOURNAL OF ECONOMICS FINANCE AND ADMINISTRATIVE SCIENCES 1450-2275 65 1 p. 10
[Idézéskapcsolat:24916797]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
24916797
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Régi időbélyeg
2017-06-06T12:05:53.000+0000
Törölt
Nem
Régi azonosító
14916797
Utolsó módosítás
2017-06-06T12:05:53.000+0000
Létrehozás dátuma
2015-07-15T15:04:22.000+0000
Láttamozva
2017-06-06T12:05:53.000+0000
Láttamozó
Kovács Zoltán Sándor (BCE admin 5 - INAKTÍV)
Közlemény
Agárdi Irma et al. Az élelmiszer-kiskereskedelem szerkezeti változásai és kialakult vállalatcsoportok Magyarországon. (2000) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 34 3 8-14
Közlemény MTMT azonosítója
1341095
Kapcsolódó cikk
Alhaddad Abdullah. Does Price Awareness Matter to Brand Equity?. (2014) EUROPEAN JOURNAL OF ECONOMICS FINANCE AND ADMINISTRATIVE SCIENCES 1450-2275 65 1 p. 10
Idézőközlemény MTMT azonosítója
24916797
Eredet
kézi felvitel
Független
Igen
Független OK
Link
/api/citation/24916797
Címke
Alhaddad Abdullah. Does Price Awareness Matter to Brand Equity?. (2014) EUROPEAN JOURNAL OF ECONOMICS FINANCE AND ADMINISTRATIVE SCIENCES 1450-2275 65 1 p. 10
2020-08-11 15:30