Kenesei Zs. The Use of Price in the Purchase Decision. (2003) JOURNAL OF EMPIRICAL GENERALISATIONS IN MARKETING SCIENCE 1326-4443 8 1 p. 21
[Idézéskapcsolat:24905652]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
24905652
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Régi időbélyeg
2017-06-06T12:05:53.000+0000
Törölt
Nem
Régi azonosító
14905652
Utolsó módosítás
2017-06-06T12:05:53.000+0000
Létrehozás dátuma
2015-07-06T15:45:51.000+0000
Láttamozva
2017-06-06T12:05:53.000+0000
Láttamozó
Kovács Zoltán Sándor (BCE admin 5 - INAKTÍV)
Közlemény
Agárdi Irma et al. Az élelmiszer-kiskereskedelem szerkezeti változásai és kialakult vállalatcsoportok Magyarországon. (2000) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 34 3 8-14
Közlemény MTMT azonosítója
1341095
Kapcsolódó cikk
Kenesei Zs. The Use of Price in the Purchase Decision. (2003) JOURNAL OF EMPIRICAL GENERALISATIONS IN MARKETING SCIENCE 1326-4443 8 1 p. 21
Idézőközlemény MTMT azonosítója
24905652
Eredet
kézi felvitel
Független
Igen
Független OK
Link
/api/citation/24905652
Címke
Kenesei Zs. The Use of Price in the Purchase Decision. (2003) JOURNAL OF EMPIRICAL GENERALISATIONS IN MARKETING SCIENCE 1326-4443 8 1 p. 21
2020-08-11 15:54