Kozma Tímea. A minőségbiztosítás szerepe és fejlesztése a felsőoktatási intézményekben és annak hallgatói értelmezése a gyakorlatban. (2014)
[Idézéskapcsolat:24636093]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
24636093
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Megjegyzés
Hivatkozás az 58. oldalon.
Aktív cédulák
0
Régi időbélyeg
2018-07-24T11:56:40.000+0000
Törölt
Nem
Régi azonosító
14636093
Utolsó módosítás
2018-07-24T11:56:40.000+0000
Létrehozás dátuma
2015-04-03T14:07:10.000+0000
Duplumellenőrzés
2020-05-05T12:02:30.305+0000
Utolsó duplumkeresés
2020-05-05T12:02:30.305+0000
Láttamozva
2018-07-24T11:56:40.000+0000
Láttamozó
Szabó Dóra (SZIE MKK admin 5 - INAKTÍV)
Közlemény
Daróczi Miklós et al. The Role of Customer Satisfaction in Quality Management. (2010) ANNALS OF THE POLISH ASSOCIATION OF AGRICULTURAL AND AGRIBUSINESS ECONOMISTS 1508-3535 12 6 30-35
Közlemény MTMT azonosítója
1668102
Kapcsolódó cikk
Kozma Tímea. A minőségbiztosítás szerepe és fejlesztése a felsőoktatási intézményekben és annak hallgatói értelmezése a gyakorlatban. (2014)
Idézőközlemény MTMT azonosítója
2544384
Eredet
kézi felvitel
Független
Igen
Független OK
Nem
Link
/api/citation/24636093
Címke
Kozma Tímea. A minőségbiztosítás szerepe és fejlesztése a felsőoktatási intézményekben és annak hallgatói értelmezése a gyakorlatban. (2014)
2020-09-25 00:18