Csire M. L3, L1 or L0? Heritage-Language Students as Third-Language Learners. (2014) Megjelent: Teaching and Learning in Multilingual Contexts. Sociolinguistic and Educational Perspectives pp. 215-231
[Idézéskapcsolat:24601366]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
24601366
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Régi időbélyeg
2017-01-31T11:04:46.000+0000
Törölt
Nem
Régi azonosító
14601366
Utolsó módosítás
2017-01-31T11:04:46.000+0000
Létrehozás dátuma
2015-03-20T10:19:28.000+0000
Láttamozva
2017-01-31T11:04:46.000+0000
Láttamozó
Szeverényi Sándor (SZTE admin5 BTK Nyelvészet)
Közlemény
Szeverényi S et al. Visiting the Nganasans in Ust’-Avam. (2011) Megjelent: Ethnic and Linguistic Context of Identity pp. 385-404
Közlemény MTMT azonosítója
1842413
Kapcsolódó cikk
Csire M et al. L3, L1 or L0? Heritage-Language Students as Third-Language Learners. (2014) Megjelent: Teaching and Learning in Multilingual Contexts. Sociolinguistic and Educational Perspectives pp. 215-231
Idézőközlemény MTMT azonosítója
24601366
Eredet
kézi felvitel
Független
Igen
Független OK
Link
/api/citation/24601366
Címke
Csire M. L3, L1 or L0? Heritage-Language Students as Third-Language Learners. (2014) Megjelent: Teaching and Learning in Multilingual Contexts. Sociolinguistic and Educational Perspectives pp. 215-231
2020-09-26 03:01