{ "labelLang" : "hun", "responseDate" : "2024-03-29 16:29", "content" : { "otype" : "Citation", "mtid" : 24490381, "status" : "APPROVED", "published" : true, "unhandledTickets" : 0, "oldTimestamp" : "2017-11-28T08:48:15.000+0000", "deleted" : false, "oldId" : 14490381, "lastRefresh" : "2023-09-19T21:16:29.676+0000", "lastModified" : "2017-11-28T08:48:15.000+0000", "created" : "2015-02-03T19:36:32.000+0000", "adminApproved" : "2017-11-28T08:48:15.000+0000", "adminApprover" : { "otype" : "Admin", "mtid" : 10057345, "link" : "/api/admin/10057345", "label" : "Krizsán Ivett (PTE BTK, EK, EL admin 5)", "familyName" : "Krizsán", "givenName" : "Ivett", "published" : true, "oldId" : 10057345, "snippet" : true }, "publication" : { "otype" : "BookChapter", "mtid" : 1432658, "link" : "/api/publication/1432658", "label" : "Rekettye Gábor et al. A szolgáltatásminőség mérése-hallgatói elégedettség a Pécsi Tudományegyetemen. (2002) Megjelent: Közszolgáltatások marketingje és menedzselése pp. 152-167", "core" : true, "citation" : false, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000303, "link" : "/api/subtype/10000303", "label" : "Szaktanulmány (Könyvrészlet)", "name" : "Szaktanulmány", "nameEng" : "Study", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "listPosition" : 219, "published" : true, "oldId" : 10000303, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "title" : "A szolgáltatásminőség mérése-hallgatói elégedettség a Pécsi Tudományegyetemen", "identifiers" : [ { "otype" : "PublicationIdentifier", "mtid" : 330667, "link" : "/api/publicationidentifier/330667", "label" : "Teljes dokumentum: http://www.eco.u-szeged.hu/download.php?docID=39389", "source" : { "otype" : "PlainSource", "mtid" : 39, "link" : "/api/publicationsource/39", "label" : "Teljes dokumentum", "type" : { "otype" : "PublicationSourceType", "mtid" : 10006, "link" : "/api/publicationsourcetype/10006", "label" : "Link", "mayHaveOa" : true, "published" : true, "snippet" : true }, "name" : "Teljes dokumentum", "linkPattern" : "@@@", "publiclyVisible" : true, "published" : true, "oldId" : 39, "snippet" : true }, "oaFree" : false, "validState" : "NO", "idValue" : "http://www.eco.u-szeged.hu/download.php?docID=39389", "realUrl" : "http://www.eco.u-szeged.hu/download.php?docID=39389", "published" : false, "oldId" : 1507418, "snippet" : true } ], "publishedAt" : [ ], "pageLength" : 16, "publishedYear" : 2002, "foreignEdition" : false, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : true, "conferencePublication" : false, "nationalOrigin" : true, "published" : true, "oldId" : 1432658, "snippet" : true }, "publicationMtid" : 1432658, "related" : { "otype" : "Book", "mtid" : 2735553, "link" : "/api/publication/2735553", "label" : "Ercsey Ida. A szolgáltatásgarancia és a fogyasztói értékelés kapcsolata a közüzemi szektorban. (2014) ISBN:9786155457111", "core" : true, "citation" : true, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 23, "link" : "/api/publicationtype/23", "label" : "Könyv", "code" : 23, "otypeName" : "Book", "listPosition" : 3, "published" : true, "oldId" : 23, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000394, "link" : "/api/subtype/10000394", "label" : "Monográfia (Könyv)", "name" : "Monográfia", "nameEng" : "Monograph", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 23, "link" : "/api/publicationtype/23", "label" : "Könyv", "code" : 23, "otypeName" : "Book", "listPosition" : 3, "published" : true, "oldId" : 23, "snippet" : true }, "listPosition" : 338, "published" : true, "oldId" : 10000394, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "title" : "A szolgáltatásgarancia és a fogyasztói értékelés kapcsolata a közüzemi szektorban", "identifiers" : [ { "otype" : "PublicationIdentifier", "mtid" : 890713, "link" : "/api/publicationidentifier/890713", "label" : "ISBN: 9786155457111", "source" : { "otype" : "PlainSource", "mtid" : 122, "link" : "/api/publicationsource/122", "label" : "ISBN", "type" : { "otype" : "PublicationSourceType", "mtid" : 10002, "link" : "/api/publicationsourcetype/10002", "label" : "Egyéb", "mayHaveOa" : false, "published" : true, "snippet" : true }, "name" : "ISBN", "nameEng" : "ISBN", "linkPattern" : "https://www.worldcat.org/search?q=isbn%3A@@@", "publiclyVisible" : true, "published" : true, "oldId" : 122, "snippet" : true }, "idValue" : "9786155457111", "realUrl" : "https://www.worldcat.org/search?q=isbn%3A9786155457111", "published" : false, "snippet" : true }, { "otype" : "PublicationIdentifier", "mtid" : 9540719, "link" : "/api/publicationidentifier/9540719", "label" : "OSZK: http://nektar.oszk.hu/hu/manifestation/3548027", "source" : { "otype" : "PlainSource", "mtid" : 29, "link" : "/api/publicationsource/29", "label" : "OSZK", "type" : { "otype" : "PublicationSourceType", "mtid" : 10005, "link" : "/api/publicationsourcetype/10005", "label" : "Könyvtári katalógus", "mayHaveOa" : false, "published" : true, "snippet" : true }, "name" : "OSZK", "linkPattern" : "http://link.oszk.hu/libriurl.php?LN=hu&DB=OSZK&SRY=an&SRE=@@@", "publiclyVisible" : true, "published" : true, "oldId" : 29, "snippet" : true }, "validState" : "IDENTICAL", "idValue" : "http://nektar.oszk.hu/hu/manifestation/3548027", "realUrl" : "http://link.oszk.hu/libriurl.php?LN=hu&DB=OSZK&SRY=an&SRE=http://nektar.oszk.hu/hu/manifestation/3548027", "published" : false, "oldId" : 9909270, "snippet" : true } ], "publishedAt" : [ { "otype" : "City", "mtid" : 10481, "link" : "/api/city/10481", "label" : "Pécs, Magyarország", "partOf" : { "otype" : "Country", "mtid" : 10001, "link" : "/api/country/10001", "label" : "Magyarország", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "published" : true, "oldId" : 1021514, "snippet" : true }, { "otype" : "City", "mtid" : 10593, "link" : "/api/city/10593", "label" : "Győr, Magyarország", "partOf" : { "otype" : "Country", "mtid" : 10001, "link" : "/api/country/10001", "label" : "Magyarország", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "published" : true, "oldId" : 1136071, "snippet" : true } ], "pageLength" : 146, "publishedYear" : 2014, "foreignEdition" : false, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : true, "conferencePublication" : false, "nationalOrigin" : true, "published" : true, "oldId" : 2735553, "snippet" : true }, "relatedMtid" : 2735553, "source" : "kézi felvitel", "externalCitation" : true, "externalCitationOK" : null, "mentionCount" : 1, "link" : "/api/citation/24490381", "label" : "Ercsey Ida. A szolgáltatásgarancia és a fogyasztói értékelés kapcsolata a közüzemi szektorban. (2014) ISBN:9786155457111", "template" : "