{ "labelLang" : "hun", "responseDate" : "2024-03-28 11:24", "content" : { "otype" : "Citation", "mtid" : 24482739, "status" : "APPROVED", "published" : true, "unhandledTickets" : 0, "oldTimestamp" : "2015-03-25T07:56:41.000+0000", "deleted" : false, "oldId" : 14482739, "lastRefresh" : "2023-10-05T17:19:16.010+0000", "lastModified" : "2015-03-25T07:56:41.000+0000", "created" : "2015-02-02T07:12:58.000+0000", "adminApproved" : "2015-03-23T14:48:30.000+0000", "adminApprover" : { "otype" : "Admin", "mtid" : 10032017, "link" : "/api/admin/10032017", "label" : "Vargáné Nánási Mária (BCE admin 5 - INAKTÍV)", "familyName" : "Vargáné Nánási", "givenName" : "Mária", "published" : true, "oldId" : 10032017, "snippet" : true }, "publication" : { "otype" : "JournalArticle", "mtid" : 1887091, "link" : "/api/publication/1887091", "label" : "Mitev Ariel Zoltán. Végtelen történet: A narratív elemzés alkalmazhatósága a marketingkutatásban. (2006) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 37 10 33-41", "core" : true, "citation" : true, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 24, "link" : "/api/publicationtype/24", "label" : "Folyóiratcikk", "code" : 24, "otypeName" : "JournalArticle", "listPosition" : 1, "published" : true, "oldId" : 24, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000059, "link" : "/api/subtype/10000059", "label" : "Szakcikk (Folyóiratcikk)", "name" : "Szakcikk", "nameEng" : "Article", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 24, "link" : "/api/publicationtype/24", "label" : "Folyóiratcikk", "code" : 24, "otypeName" : "JournalArticle", "listPosition" : 1, "published" : true, "oldId" : 24, "snippet" : true }, "listPosition" : 101, "published" : true, "oldId" : 10000059, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "title" : "Végtelen történet", "identifiers" : [ ], "journal" : { "otype" : "Journal", "mtid" : 1417166, "link" : "/api/journal/1417166", "label" : "VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179", "pIssn" : "0133-0179", "reviewType" : "REVIEWED", "noIF" : true, "sciIndexed" : false, "scopusIndexed" : false, "lang" : "FOREIGN_AND_HUNGARIAN", "hungarian" : true, "published" : true, "oldId" : 1417166, "snippet" : true }, "volume" : "37", "issue" : "10", "publishedAt" : [ ], "pageLength" : 9, "publishedYear" : 2006, "foreignEdition" : false, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : true, "conferencePublication" : false, "nationalOrigin" : true, "published" : true, "oldId" : 1887091, "snippet" : true }, "publicationMtid" : 1887091, "related" : { "otype" : "JournalArticle", "mtid" : 24482739, "link" : "/api/publication/24482739", "label" : "Kollár Csaba. Bevezető gondolatok a marketing narratív megközelítéséhez. (2014) FLUENTUM: NEMZETKÖZI GAZDASÁG- ÉS TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 2064-6356 2 1-17", "core" : false, "citation" : true, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 24, "link" : "/api/publicationtype/24", "label" : "Folyóiratcikk", "code" : 24, "otypeName" : "JournalArticle", "listPosition" : 1, "published" : true, "oldId" : 24, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000059, "link" : "/api/subtype/10000059", "label" : "Szakcikk (Folyóiratcikk)", "name" : "Szakcikk", "nameEng" : "Article", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 24, "link" : "/api/publicationtype/24", "label" : "Folyóiratcikk", "code" : 24, "otypeName" : "JournalArticle", "listPosition" : 1, "published" : true, "oldId" : 24, "snippet" : true }, "listPosition" : 101, "published" : true, "oldId" : 10000059, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "title" : "Bevezető gondolatok a marketing narratív megközelítéséhez", "identifiers" : [ { "otype" : "PublicationIdentifier", "mtid" : 8666704, "link" : "/api/publicationidentifier/8666704", "label" : "Egyéb URL: http://www.slideshare.net/drkollarcsaba/drkollarcsaba-narrativmarketing", "source" : { "otype" : "PlainSource", "mtid" : 40, "link" : "/api/publicationsource/40", "label" : "Egyéb URL", "type" : { "otype" : "PublicationSourceType", "mtid" : 10006, "link" : "/api/publicationsourcetype/10006", "label" : "Link", "mayHaveOa" : true, "published" : true, "snippet" : true }, "name" : "Egyéb URL", "nameEng" : "Other URL", "linkPattern" : "@@@", "publiclyVisible" : true, "published" : true, "oldId" : 40, "snippet" : true }, "validState" : "NO", "idValue" : "http://www.slideshare.net/drkollarcsaba/drkollarcsaba-narrativmarketing", "realUrl" : "http://www.slideshare.net/drkollarcsaba/drkollarcsaba-narrativmarketing", "published" : false, "oldId" : 8241882, "snippet" : true } ], "journal" : { "otype" : "Journal", "mtid" : 10032085, "link" : "/api/journal/10032085", "label" : "FLUENTUM: NEMZETKÖZI GAZDASÁG- ÉS TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 2064-6356", "eIssn" : "2064-6356", "reviewType" : "REVIEWED", "noIF" : true, "sciIndexed" : false, "scopusIndexed" : false, "lang" : "HUNGARIAN", "hungarian" : true, "published" : true, "oldId" : 10032085, "snippet" : true }, "volume" : "2", "publishedAt" : [ ], "pageLength" : 17, "publishedYear" : 2014, "foreignEdition" : false, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : true, "conferencePublication" : false, "nationalOrigin" : true, "duplumRole" : "DUPLUM", "published" : true, "oldId" : 14482739, "snippet" : true }, "relatedMtid" : 24482739, "source" : "kézi felvitel", "externalCitation" : true, "externalCitationOK" : false, "mentionCount" : 1, "link" : "/api/citation/24482739", "label" : "Kollár Csaba. Bevezető gondolatok a marketing narratív megközelítéséhez. (2014) FLUENTUM: NEMZETKÖZI GAZDASÁG- ÉS TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 2064-6356 2 1-17", "template" : "