Dölarslan Emre. Hizmet Kalitesi, Tatmin ve Güvenin Daha Fazla Ödeme Eğilimi Üzerindeki Etkileri [The Effects of Service Quality, Satisfaction, and Trust on Willingness to Pay More]. (2014) ANADOLU UNIVERSITESI SOSYAL BILIMLER DERGISI / ANADOLU UNIVERSITY JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES 1303-0876 14 1 31-58
[Idézéskapcsolat:24386544]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
24386544
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Régi időbélyeg
2015-03-24T16:25:55.000+0000
Törölt
Nem
Régi azonosító
14386544
Utolsó módosítás
2015-03-24T16:25:55.000+0000
Létrehozás dátuma
2015-01-08T11:15:54.000+0000
Láttamozva
2015-03-23T12:38:34.000+0000
Láttamozó
Demecs Éva (BCE admin 5)
Közlemény
Baji Petra. Preferences of Hungarian consumers for quality, access and price attributes of health care services - result of a discrete choice experiment. (2012) SOCIETY AND ECONOMY 1588-9726 1588-970X 34 2 293-311
Közlemény MTMT azonosítója
2173068
Kapcsolódó cikk
Dölarslan Emre et al. Hizmet Kalitesi, Tatmin ve Güvenin Daha Fazla Ödeme Eğilimi Üzerindeki Etkileri [The Effects of Service Quality, Satisfaction, and Trust on Willingness to Pay More]. (2014) ANADOLU UNIVERSITESI SOSYAL BILIMLER DERGISI / ANADOLU UNIVERSITY JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES 1303-0876 14 1 31-58
Idézőközlemény MTMT azonosítója
24386544
Eredet
kézi felvitel
Független
Igen
Független OK
Link
/api/citation/24386544
Címke
Dölarslan Emre. Hizmet Kalitesi, Tatmin ve Güvenin Daha Fazla Ödeme Eğilimi Üzerindeki Etkileri [The Effects of Service Quality, Satisfaction, and Trust on Willingness to Pay More]. (2014) ANADOLU UNIVERSITESI SOSYAL BILIMLER DERGISI / ANADOLU UNIVERSITY JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES 1303-0876 14 1 31-58
2020-08-09 11:02