{ "labelLang" : "hun", "responseDate" : "2024-03-29 09:04", "content" : { "otype" : "Citation", "mtid" : 24283411, "status" : "APPROVED", "published" : true, "unhandledTickets" : 0, "oldTimestamp" : "2015-03-24T16:22:30.000+0000", "deleted" : false, "oldId" : 14283411, "lastRefresh" : "2023-02-24T08:41:50.283+0000", "lastModified" : "2018-10-16T12:38:58.316+0000", "created" : "2014-11-17T12:16:34.000+0000", "adminApproved" : "2015-01-26T14:24:54.000+0000", "adminApprover" : { "otype" : "Admin", "mtid" : 10032017, "link" : "/api/admin/10032017", "label" : "Vargáné Nánási Mária (BCE admin 5 - INAKTÍV)", "familyName" : "Vargáné Nánási", "givenName" : "Mária", "published" : true, "oldId" : 10032017, "snippet" : true }, "publication" : { "otype" : "Thesis", "mtid" : 2282662, "link" : "/api/publication/2282662", "label" : "Horváth Dóra. A termékdesign sajátosságainak szerepe a termékek fogyasztói megítélésében [The role of product design in product related consumer judgements]. (2001)", "core" : true, "citation" : true, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 28, "link" : "/api/publicationtype/28", "label" : "Disszertáció", "code" : 28, "otypeName" : "Thesis", "listPosition" : 8, "published" : true, "oldId" : 28, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 9, "link" : "/api/subtype/9", "label" : "PhD (Disszertáció)", "name" : "PhD", "nameEng" : "PhD", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 28, "link" : "/api/publicationtype/28", "label" : "Disszertáció", "code" : 28, "otypeName" : "Thesis", "listPosition" : 8, "published" : true, "oldId" : 28, "snippet" : true }, "listPosition" : 867, "published" : true, "oldId" : 9, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, { "otype" : "Language", "mtid" : 10002, "link" : "/api/language/10002", "label" : "Angol", "name" : "Angol", "nameEng" : "English", "published" : true, "oldId" : 2, "snippet" : true } ], "title" : "A termékdesign sajátosságainak szerepe a termékek fogyasztói megítélésében [The role of product design in product related consumer judgements]", "identifiers" : [ { "otype" : "PublicationIdentifier", "mtid" : 661951, "link" : "/api/publicationidentifier/661951", "label" : "Corvinus PhD: 635", "source" : { "otype" : "PlainSource", "mtid" : 96, "link" : "/api/publicationsource/96", "label" : "Corvinus PhD", "type" : { "otype" : "PublicationSourceType", "mtid" : 10007, "link" : "/api/publicationsourcetype/10007", "label" : "Repozitórium", "mayHaveOa" : true, "published" : true, "snippet" : true }, "name" : "Corvinus PhD", "linkPattern" : "http://phd.lib.uni-corvinus.hu/@@@", "publiclyVisible" : true, "published" : true, "oldId" : 96, "snippet" : true }, "oaFree" : false, "validState" : "IDENTICAL", "idValue" : "635", "realUrl" : "http://phd.lib.uni-corvinus.hu/635", "published" : false, "oldId" : 904647, "snippet" : true } ], "publishedAt" : [ ], "pageLength" : 239, "publishedYear" : 2001, "foreignLanguage" : true, "fullPublication" : false, "conferencePublication" : false, "nationalOrigin" : true, "published" : true, "oldId" : 2282662, "snippet" : true }, "publicationMtid" : 2282662, "related" : { "otype" : "JournalArticle", "mtid" : 2253267, "link" : "/api/publication/2253267", "label" : "Nyirő Nóra. Rádió, mp3 lejátszó vagy számítógép? Zenehallgatási platformok a konvergens új média világában. (2010) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 44 1 60-67", "core" : true, "citation" : true, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 24, "link" : "/api/publicationtype/24", "label" : "Folyóiratcikk", "code" : 24, "otypeName" : "JournalArticle", "listPosition" : 1, "published" : true, "oldId" : 24, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000059, "link" : "/api/subtype/10000059", "label" : "Szakcikk (Folyóiratcikk)", "name" : "Szakcikk", "nameEng" : "Article", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 24, "link" : "/api/publicationtype/24", "label" : "Folyóiratcikk", "code" : 24, "otypeName" : "JournalArticle", "listPosition" : 1, "published" : true, "oldId" : 24, "snippet" : true }, "listPosition" : 101, "published" : true, "oldId" : 10000059, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "title" : "Rádió, mp3 lejátszó vagy számítógép? Zenehallgatási platformok a konvergens új média világában", "identifiers" : [ ], "journal" : { "otype" : "Journal", "mtid" : 2147603, "link" : "/api/journal/2147603", "label" : "MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349", "pIssn" : "1219-0349", "reviewType" : "REVIEWED", "noIF" : true, "sciIndexed" : false, "scopusIndexed" : false, "lang" : "HUNGARIAN", "hungarian" : true, "published" : true, "oldId" : 2147603, "snippet" : true }, "volume" : "44", "issue" : "1", "publishedAt" : [ ], "pageLength" : 8, "publishedYear" : 2010, "foreignEdition" : false, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : true, "conferencePublication" : false, "nationalOrigin" : true, "published" : true, "oldId" : 2253267, "snippet" : true }, "relatedMtid" : 2253267, "source" : "Matarka", "externalCitation" : true, "externalCitationOK" : false, "mentionCount" : 1, "link" : "/api/citation/24283411", "label" : "Nyirő Nóra. Rádió, mp3 lejátszó vagy számítógép? Zenehallgatási platformok a konvergens új média világában. (2010) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 44 1 60-67", "template" : "